Outfit Of The Day: Where The Wild Things Are

2.jpg

Wil je me zien poseren met een pompoen? Ja, het was mijn schitterende idee om er een “prop” bij te halen. Past toch bij Halloween, niet? Omdat ik geen zin had om laarzen aan te  doen, kwam ik op een dag op het idee om sneakers onder mijn kleedje te dragen. Ik vind het best geslaagd. Mijn familie noemt mijn luipaardschoenen Astrid Bryan schoenen, maar ik vind ze heel leuk om te dragen (de schoenen, niet Astrid Bryan)!

1.jpg

Mmm, stylish met een pompoen… De pom-pomsleutelhanger heb ik gekregen bij mijn pyjama’s van Woody, die ik vorige maand had gekocht. Ik had keuze uit verschillende kleuren, maar ben dan maar gegaan voor grijs. Past perfect bij mijn handtas!

bracelet

shoes

De schoenen heb ik een paar jaar geleden in Antwerpen gekocht. Ik vind ze nog steeds heel leuk om te dragen. Ze geven altijd iets extra’s aan een outfit, vind ik.

3

Outfit:

Kleedje: Vila
Kousen: Veritas
Schoenen: Bullboxer
Bedelarmbandje: Fossil
Roze armbandje: Biba
Horloge: Andrea Bellini
Handtas: Gianni Chiarini
Sleutelhanger: Lords & Lilies

Mijn vorige look met dit kleedje kan je hier vinden.

Liefs

Saar

Geef een reactie

