Sportdagboek #3: Plannen en Puzzelen

bos

Ai, het sporten is de vorige twee weken serieus geminderd. Maar ik heb een excuus: examens! Tijdens de studeerperiode gaat al mijn energie naar het blokken en vanbuiten leren, dus veel puf had ik niet meer over om te bewegen.

Tijdens mijn studiepauzes heb ik wel geprobeerd om wat te bewegen, maar zoals dat gaat bij MS, is mijn energie heel schaars. Het is dan allemaal wat plan- en puzzelwerk om alles te combineren (studeren, bewegen, kiné, naar school gaan, blogs schrijven, alledaagse dingen doen en slapen).

8

Zoals ik in mijn vorig sportdagboek al zei, ben ik gestopt met lopen. Ik heb het vervangen door wandelen en dit gaat heel goed. Vooral de hondjes vinden het heel fijn om hun dagelijkse beweging te krijgen, wat te spelen met denappels en alle verschillende geurtjes te snuiven.

Het was de voorbije weken wel prachtig in het bos. De herfst tovert alles om in een magnifiek kleurenspektakel, dus het is echt fijn om een wandelingetje te maken. De volgende weken gaat het wandelen nog wat minder zijn, maar zodra de examens achter de rug zijn, zal ik er zeker weer invliegen.

Hier is mijn sportdagboek van de voorbije twee weken:

Ma 24/10:/
Di 25/10: Wandelen
Woe 26/10: Kiné
Do 27/10:/
Vrij 28/10: Kiné
Za 29/10: Wandelen
Zo 30/10: Wandelen
Ma 31/10: Crosstrainer 20 minuten en krachtoef
Di 1/11:/
Woe 2/11: Wandelen, kiné
Do 3/11: Winkelen (is ook sport hé?)
vrij 4/11:/
Za 5/11:/
Zo 6/11:/

Liefs

Saar

Geef een reactie

