Outfit Of The Day: Never Grow Up

1.jpg

Het is sneller dan verwacht dat ik een nieuwe Outfit Of The Day op mijn blog zet. Na mijn “Back to school” serie dacht ik dat ik even geen inspiratie had voor een nieuwe outfit, maar het tegendeel is waar. Hier ben ik weer met een vrolijk rokje en gele kousen. Ik word er blij van!

2.jpg

Het zwarte truitje heb ik al even en heb ik ooit tijdens de solden gekocht. Het heeft bronzen pailletten in de vorm van een Peter Pan kraagje, wat ik een heel leuk detail vind. Het rokje is één van mijn favorieten in mijn kleerkast. het maakt me altijd zo vrolijk en goedgehumeurd als ik het zie en draag. Ik hou best wel van kleur en bloemenprints, dus deze outfit is echt iets voor mij!

3.jpg

Mijn laarzen heb ik ook al een paar jaar. Ik had ze eigenlijk een maatje te groot gekocht en daarom nog niet zo veel aangedaan. Gelukkig kwam ik vorig jaar op het idee om er een zooltje in te leggen, zodat ze vanbinnen wat kleiner zijn. Nu passen ze perfect!

4.jpg

Outfit

Rokje: Compania Fantastica
Zwart truitje: Esprit
Kousen: Veritas
Schoenen: SPM
Armbanden: Biba
Oorbellen: Six

Liefs

Saar

4 gedachtes over “Outfit Of The Day: Never Grow Up

Geef een reactie

