Review: Lush Rosie

lushrosie

Als er iets is waar ik altijd blij van word, is het wel Lush. De geur van een Lush winkel, het ontdekken van nieuwe soorten bruisballen en het gretig snuiven aan alle producten waarna je neus helemaal vol met glitter hangt. Het hoort er allemaal bij. Onlangs had mijn moeder een leuk geschenkje gekregen. Niet alleen zij was er blij mee! Toen ik zag dat ze een gigantische Lush zak bij had, slaakte ik een kreetje van geluk. Oké, het cadeautje was voor mijn moeder, maar gelukkig liet ze me er ook wat dingetjes van testen en betasten. Het heet lenen, niet stelen 😉 It’s for review purposes…

rosie

Laten we beginnen met het prachtige kaftpapier! Je wordt er toch gewoon vrolijk van, niet? Na heel voorzichtig het papier er af te prutsen, had ik het ook bewaard. Helaas is het kaftpapier ondertussen in de papiermand beland. Ik ga niet met de vinger wijzen naar de schuldige, maar wees gerust, ik weet nog goed wie het gedaan heeft.

Oké, nu dat even van de baan is, kunnen we verder gaan met de inhoud van het doosje. Zoals je misschien al doorhebt, hebben alle producten in Rosie een rozengeur.

In het pakketje zit:

  • De Rose Jam bubbleroon (“Een boeketje in je bad”) 
  • Ro’s Argan body conditioner (“Zacht voor je huid en met een hemelse geur”)
  • Jason And The Argan Oil shampoo bar (“Mythisch mooi haar”)
  • Tisty Tosty bath bomb (“Betoverend bad”)
  • Rose Jam showergel (“Dat verdient een bloemetje”) – Lush.nl

Mmmm, dat klinkt inderdaad niet slecht! Ook zat de doos vol met – euhm ja wacht hoe noem je dat? Even opzoeken… snottepieten, pompoms, nee… – vulmateriaal. Heel fijn als ze allemaal gaan lopen 😉

inhoudrosie

Zelf ben ik het meest nieuwsgierig naar de Ro’s Argan body conditioner, omdat ik daar al veel van heb gehoord en het toch ook wel een prijzig product is. Rose Jam heb ik al eens gebruikt en die vind ik heel fijn. Vooral het feit dat het een shower gel is en geen shower cream, is voor mij positief. Deze schuimen meestal beter. Ook heb ik van Lush al een shampoo bar geprobeerd, maar ik ben eens benieuwd of deze goed meevalt, want die heb ik nog niet gehad.

Een uitgebreider review van de producten volgt nog, nadat ik ze grondig heb uitgeprobeerd! Ik beloof je dat ik ook nog wat over laat voor mijn moeder…

Samengevat vind ik Rosie een heel mooi cadeautje om te krijgen, maar ook om te geven. Je moet er wel zeker van zijn dat de persoon een fan is van rozengeur, aangezien alles redelijk sterk naar roosjes ruikt. Er zit veel variatie in qua soorten producten: een showergel, een shampoo, een bruisbal (of hartje), een bubblebar en een body conditioner. Heel fijn om van alles iets te kunnen uitproberen.

Oh, helaas heb ik voor dit artikeltje de website van Lush moeten bezoeken. Zie ik daar toch wel niet de kerstcollectie? Noooo!!! #daargaatmijngeld

Liefs

Saar

2 gedachtes over “Review: Lush Rosie

Geef een reactie

