Outfit Of The Day: Winter Is Coming

outfit41.jpg

Zijn we nu echt al aan de laatste Outfit Of The Day beland? Geen nood, er zullen er zeker nog wel volgen in de toekomst! Voor de laatste look ben ik gegaan voor een wat meer stoerdere vibe. 

outfit42.jpg

Ik had op Pinterest (hier ben ik weer met mijn Pinterest) een afbeelding gevonden van broekkousen die ongeveer hetzelfde motiefje hadden als degene op mijn foto en wou deze uitproberen. Toegegeven, ik denk dat ik toch de effen kousen verkies, maar als ik eens een dagje iets anders wil, weet ik voor welke ik moet gaan.

outfit43.jpg

 

outfit44.jpg

Mijn “hé, wat zie ik daar in de boom?”-pose 😉

outfit45.jpg

Het jurkje is hier al eerder voorbijgekomen op mijn blog. Het hemdje heb ik op Zalando gekocht. Het staat ook heel mooi op een kaki broek, maar ik wou het voor deze look een beetje anders combineren. Het is ook lekker warm, want het is een heerlijk flanelletje. Mmm, ja ik hou wel van een flanelletje 🙂 Anything warm and fluffy!

Outfit:

Kleedje: Vila
Hemdje: Dorothy Perkins
Riem: Cadeautje
Broekkousen en gewone kousen: Veritas
Schoenen: SPM
Ketting: Tiffany & Co
Oorbellen: Six
Armband: Victoria juwelen
Lippenstift: NYX soft matte lip cream in Copenhagen
Nagellak: Essie Bahama Mama en Essie A Cut Above

Liefs

Saar

P.S.: Voor deze look is enkel de titel gebaseerd op Game Of Thrones, de outfit dus niet 😉

2 gedachtes over “Outfit Of The Day: Winter Is Coming

Geef een reactie

