Outfit Of The Day: Little Red Bow

outfit2

Het begint al stilletjes aan wat kouder te worden buiten. Tijd om de lange broeken en truitjes terug boven te halen. Toen ik onlangs deze trui van King Louie zag liggen, was het liefde op het eerste gezicht. Rood, met glitter, en een strikje… ja!!!

outfit22

Toen ik de trui zag, deed die me direct denken aan Kerstmis. Oké, misschien is dat nog wat te rap, maar toch. Een mens krijgt er een fijn gevoel bij! De schoenen had ik vorig jaar op Zalando gekocht. Na veel looks van Rosie Huntington-Whitely te zien op Pinterest, wou ik ook eens hakken kopen. Toegegeven, ik draag ze bijna nooit. Mijn evenwichtloze lichaam is niet gemaakt om op hakken te lopen! Ik voel me al klunzig genoeg op platte schoenen, laat staan dat ik met mijn MS benen op hakken moet lopen. Toch wil ik deze schoenen wat meer aandoen: een werkpuntje!

outfit 23

En ja, daar is ze weer hoor, ons Mira!

outfit24.jpg

De ring heb ik gekocht in Londen in een Topshop. De armbandjes heb ik gekregen als cadeau.

outfit25.jpg

Outfit

Truitje: King Louie
Top: H&M
Broek: Pieces
Sokken: Veritas
Schoenen: Pier One
Nagellak: Essie Bahama Mama en Essie A Cut Above
Lippenstift: Mac Syrup
Ring: Topshop
Armbanden: Biba
Ketting: Tiffany & Co

Liefs

Saar

2 gedachtes over “Outfit Of The Day: Little Red Bow

Geef een reactie

