Favorieten Van September

favorietenvanseptember.jpg

September is als een sneltrein voorbij gevlogen. Het begin van een nieuwe opleiding en van het nieuwe schooljaar zorgde er toch voor dat ik terug een ritme moest zoeken, eentje dat mijn lichaam wou aanvaarden, want in het begin was dat toch niet zo simpel. Ondertussen gaat het al wat beter en heb ik mijn flow wat teruggevonden. Aangezien ik in augustus niet veel favorieten had, is het er toen niet van gekomen om een favorieten-artikeltje te maken. Gelukkig heb ik er deze maand heel veel, om het wat te compenseren ;).

In september heb ik vaker mijn make-up boven gehaald, aangezien ik meer onder de mensen kom. Eerlijk gezegd vind ik het wel fijn om terug wat vaker les te hebben, omdat ik me dan ook een keertje fatsoenlijk kan kleden en niet continu binnen rondloop in een pyjamabroek.

Mijn make-up hou ik nog altijd heel simpel en ik zorg ervoor dat het me niet te veel energie kost. Zo gebruik ik de laatste tijd heel vaak de crème blush van YSL. Ik heb hem in de kleur “2”. Hij is enorm gepigmenteerd en geeft een natuurlijke en gezonde (hehe) blos op mijn wangen. Je moet je vinger er maar eventjes in deppen en je hebt al genoeg kleur voor de twee kanten. Ik heb hem al een paar jaar, maar de blush is toch één van mijn favoriete blushes die ik heb en ik heb er amper een deukje in gemaakt aangezien die zo zuinig is in gebruik.

Ook gebruik ik vaak de Rimmel Scandaleyes eyeliner in de kleur Sparkling Black. Het is een zwarte kleur met een zilver glittertje in. Heel gemakkelijk voor een lijntje boven de ogen dat niet te perfect hoeft te zijn. Hij blijft er lang op en veegt niet uit op mijn ooglid, wat een plus is!

Toen ik ging winkelen met mijn vader, kwamen we een natuurwinkel binnen. Omdat mijn lippenbalsem van Nuxe (het Rêve de Miel potje) bijna op is, wou ik eens iets anders proberen. Ik ben gegaan voor een lippenbalsem van Dr. Hauschka. Toen ik de tester probeerde, viel hij heel goed mee, dus heb ik hem dan ook maar gekocht. Hij is wel minder dik dan de lippenbalsem van Nuxe, maar als ik hem wat met mijn nagel uit het potje schep, kan ik hem ook wat dikker gebruiken. Ik vind hem heel fijn en hij ruikt ook een beetje naar honing/kruiden.

In de kruidenwinkel hadden ze ook een gigantisch aanbod aan thee. Ik was al heel lang op zoek naar de Pukka Peppermint & Licorice thee en bij wonder hadden ze hem daar. Het is mijn nieuwe favoriete thee geworden. Eerst proef je de smaak van de munt, waarna het overgaat naar het zoete van de zoethout. Super lekker! Ik heb dan ook direct een hele voorraad ingeslagen.

Deze maand had ik een heel fijn cadeautje gekregen. Het is een waxbrandertje met geurblaadjes van het merk ScentChips. Je legt één blaadje (of een combinatie van verschillende blaadjes) in het potje en je zet er een theelichtje onder. Na een tijdje begint het huis heerlijk te geuren. Normaal gezien hou ik niet zo van sterke geuren, aangezien ik snel hoofdpijn krijg, maar bij dit heb ik daar totaal geen last van. De geuren zijn niet té sterk, wat het heel aangenaam maakt. Er zijn enorm veel geuren te verkrijgen in de blaadjes en ze vallen heel goed mee van prijs. Zo heb ik onlangs al wat wintergeurtjes gekocht bij Walter Van Gastel. Je kan ze ook online kopen.

Deze maand heb ik ook heel veel Netflix gekeken. Telkens als ik opstond, zette ik me in de zetel met een koffie en keek ik naar IZombie. De serie gaat over een dokter, die op een bootfeestje verandert in een zombie. Hierna gaat ze in het mortuarium werken, waar ze helpt met moordzaken op te lossen. Doordat ze de hersenen van de overleden personen opeet, krijgt ze visioenen over wat er juist gebeurd is en neemt ze de karaktertrekken van de overleden persoon over. Klinkt enorm raar, maar ik vond het heel ontspannend om naar te kijken. Soms kon ik de verhaallijn niet echt volgen, maar dat heb ik bij andere misdaadseries ook vaak. Ik denk dat mijn hersenen daar niet snel genoeg voor werken ;). Ondertussen heb ik alle afleveringen gezien en ben ik begonnen aan de series Safety First en The Strain.

Hopelijk heb ik in oktober weer een heleboel nieuwe favorieten gevonden, die ik zeker zal delen met jou!

Liefs

Saar

Geef een reactie

