Outfit Of The Day: Red, White And Blue

outfit.jpg

Tijdens mijn laatste online shoptochtje, had ik dit kleedje van Vila gekocht. Het leek me een heel fijn multifunctioneel jurkje, dat ik zowel kan dragen met blote benen en een ballerina, als met broekkousen en botten. Voor deze look heb ik het heel simpel gehouden, met weinig accessoires. Lekker casual en comfy: écht mijn stijl!

outfit2.jpg

Het kleedje had ik op Zalando gekocht. Toen ik het paste en het al poserend aan mijn moeder liet zien, was het toch de vraag of het niet wat te klein was, zeker als het eens gewassen ging worden. Ik had het bewust in een kleinere maat gekocht dan dat ik normaal zou nemen, aangezien er op de site bijstond dat het groot uitviel. Dus was de vraag: terugsturen of niet?

Omdat ik één van de opvolgende dagen naar een winkel ging waar ze het merk Vila hadden, kreeg ik het idee van het kleedje nog even te houden en het in de winkel in een maatje groter te passen. Dat was dan uiteindelijk toch te groot, dus was het duidelijk voor mij dat de kaartjes van het jurkje konden geknipt worden. Snip snip, het was van mij! De mevrouw van de winkel was niet echt blij toen ze doorhad dat ik het al online had gekocht, maar ach, zo gaat dat in de moderne tijd. Zelf vind ik het altijd handig om iets online te bestellen, omdat je zo het bestelde item direct kan combineren met wat er in je kleerkast hangt en op die manier kan bepalen of je het gaat houden of niet.

outfit3.jpg

 

outfit4.jpg

 

outfit5.jpg

Oh ja, op deze foto’s heb ik ook mijn nieuwe bril op. Man, wat was het moeilijk om uit alle exemplaren te kiezen! Ik ben dan gegaan voor een iets ronder model, omdat mijn vorige bril wat meer rechthoekig was.

Outfit:

Kleedje: Vila
Schoenen: Converse
Ketting: Tiffany & Co
Oorbellen: Six
Diadeem: Van een lokale winkel
Bril: Munic Eyewear

Liefs

Saar

5 gedachtes over “Outfit Of The Day: Red, White And Blue

Geef een reactie

