Nails Of The Day: Moyra Gel Polish in 08

moyra08

Voor deze Nails Of The Day ben ik eens een keertje gegaan voor iets anders. Een paar jaren geleden, op de lessen manicure, heb ik geleerd om met gel polish te werken. Toen ik mijn eerste gel polish nagel had gezet, was ik er zo blij mee dat ik hem aan iedereen liet zien! Omdat ik het altijd fijn vind dat nagellak er lang opblijft (en snel droogt), gebruik ik het thuis ook heel vaak. 

Op de lessen manicure werkten we altijd met het merk Moyra. Het is niet duur en de kwaliteit vind ik wel goed. Ondertussen heb ik een heel nagelwiel vol met verschillende kleurtjes. Helaas zie je nooit echt goed hoe de nagellak er gaat uit zien als je hem online besteld. Daarom vind ik het wel fijn om voor mijn Nails Of The Day er soms ook een gel  polish lakje tussen te gooien. Voor gel polish heb je wel een UV-lamp nodig. Het is dus niet zo dat het enkel een gel look geeft en gewoon droogt zoals een nagellakje. Als je stap voor stap wilt weten hoe ik dit doe bij mezelf, laat het me dan weten en dan maak ik er een artikeltje over!

Op bovenstaande foto heb ik mijn nagels verlengd met tips. Ik vind het effect altijd heel mooi, zeker als je je nagels in een andere vorm wil vijlen of eens wil gaan voor een langere lengte. Helaas vind ik het ook enorm veel werk om de tips te plakken en te vijlen bij mezelf en doe ik het daarom niet zo vaak. Meestal draag ik gel polish gewoon op mijn natuurlijke nagels.

Als basis en top lak gebruik ik altijd de 2 in 1 gel base en top coat. Voor deze manicure heb ik dus een laagje base coat gebruikt, dan in de lamp, dan een laagje van de gel polish in kleur 08, terug in de lamp, nog een laagje kleur, terug in de lamp, een top coat laagje en een laatste keer in de lamp. Meestal zijn twee laagjes kleur wel genoeg bij deze gel polish.

De kleur is een licht bruine tint. Het is niet echt de perfecte nude tint voor mij, maar de kleur past wel bij alles en is heel neutraal. De gel polish blijft er twee à drie weken op bij mij.

Moyra koop ik altijd online. Ondertussen hebben ze op de site ook andere merken, die ik ook wel eens wil uitproberen. Het merk Moyra blijft wel één van de goedkoopste en is prijs-kwaliteit wel heel goed.

Heb je zelf al eens gel polish geprobeerd?

Liefs

Saar

5 gedachtes over “Nails Of The Day: Moyra Gel Polish in 08

Geef een reactie

