Review: NYX Butter Gloss

nyxbuttergloss

NYX. Ik ben er grote fan van. Het merk is niet te duur en bovendien ook dierenproefvrij. Ik heb er al verschillende productjes van geprobeerd, maar de butter glossjes vind ik toch één van de fijnste dingen die ze hebben. 

Er is heel veel keuze in de kleuren van de Butter Gloss. Ik heb de tinten Tiramisu, Strawberry Parfait en Peach Cobbler. De glossjes geven wel kleur af, maar ze zijn vrij subtiel. Het is dus niet zo dat ze heel intens gepigmenteerd zijn, maar ze geven eerder een tint af. Je kan ze dus gemakkelijk aanbrengen zonder een spiegel. De lipglossjes hebben een sponzen applicator en een gemakkelijk formaat, waardoor ze handig zijn om mee te nemen.

De twee fellere kleuren had ik al langer en toen ik in Maastricht was, heb ik de nude kleur ook nog gekocht. Die raad ik zeker aan voor elke dag, want hij ziet er heel mooi uit! Hij geeft de lippen wat glans en past perfect bij mijn lipkleur. Strawberry Parfait is een fellere roze kleur en Peach Cobbler is een felle koraalkleur. Zoals ik eerder al zei, zijn ze niet zo gepigmenteerd op de lippen, dus je hoeft niet echt schrik te hebben voor de wat fellere kleuren.

nyxbutterglossswatch
NYX Butter Gloss in 07 Tiramisu, 01 Strawberry Parfait en 06  Peach Cobbler

De lipglossjes hebben een crème brûlée geur en ruiken heerlijk naar vanille en karamel. Zalig! De consistentie voelt heel verzorgend aan op de lippen. Ze zijn heel creamy en plakken totaal niet, wat ik er geweldig aan vind. Ik heb al vaak een lipgloss van MAC geprobeerd, maar die plakt mijn lippen precies op elkaar. Plakkerige lipgloss, ik ben er gaan fan van. Doe mij maar deze Butter Glossjes!

Van deze lipgloss bestaat ook een “intense” versie. Die heeft veel meer pigmentatie. Zelf ben ik meer een fan van de wat meer doorschijnende en subtiele versie. Ook in hun lippenstiften bestaat er een “butter” lijn. Daar heb ik ook eentje van en die is ook heel fijn!

Meestal koop ik NYX op de website van Douglas of in het Douglas filiaal in Maastricht.

Heb jij de NYX butter gloss al uitgeprobeerd?

Liefs

Saar

Het merk NYX is dierenproefvrij.

Een gedachte over “Review: NYX Butter Gloss

Geef een reactie

