Flexibiliteit en aanpassing

photo-1447452001602-7090c7ab2db3.jpeg

Een paar weken geleden kreeg ik een mailtje van de website Scouters.nl, met de vraag of ik het zag zitten om een artikeltje te schrijven. Natuurlijk vond ik dat heel fijn! Ik had nog nooit van de site gehoord, dus was ik op zoektocht gegaan naar wat ze precies doen.

Scouters.nl is een site die meer informatie geeft over de hulpmiddelen die beschikbaar zijn. Het fijne aan de website vind ik, is dat alles heel overzichtelijk is en gemakkelijk te vinden is. Je kan per probleem dat je ervaart eenvoudig hulpmiddelen opzoeken. Alles wat het eenvoudiger maakt om informatie op te zoeken, vind ik een groot pluspunt, want het kan soms veel energie kosten om de juiste informatie te vinden.

Enthousiast begon ik aan mijn artikeltje. Helaas had ik niet zo veel inspiratie en na veel brainstormen had ik het dan toch gevonden. Ik heb een artikeltje geschreven over flexibiliteit en aanpassingen. Over het feit dat ik als chronisch zieke heb geleerd om direct tevreden te zijn met een plan B. En dat het niet zo evident is om een hulpmiddel te aanvaarden, ook al helpt het je. Het volledige artikeltje kan je hier vinden.

Liefs

Saar

 

 

Geef een reactie

