Outfit Of The Day: The Beginning

outfit1

Ik had weer eens zin om een Outfit of the day te doen! En ja, met het nieuwe schooljaar dat pas begonnen is, maak ik er een kleine serie van. Je mag er de volgende weken dus nog wat verwachten! 

Voor deze outfit ben ik gegaan voor comfy, eenvoudig en stijlvol. Het hoeft niet altijd té speciaal te zijn, zeker niet voor de schooldagen. Zowel het T-shirt als de broek heb ik pas nieuw gekocht. Laten we maar zeggen dat ik al heel veel zin heb in de koudere dagen. Ik ben gegaan voor wat neutralere kleuren, zodat ik de items gemakkelijk kan combineren en er zo veel plezier aan ga beleven.

Het T-shirtje is wat doorschijnend, dus daar moet ik sowieso iets onder aan doen. Het zit wel heel comfortabel! Voor de broek ben ik gegaan voor een kaki kleur. Aangezien ik heel vaak mijn broeken te groot durf kopen, ben ik nu gegaan voor een skinny fit. De ballerina’s heb ik al enkele jaren. Volgend jaar zullen ze toch vervangen moeten worden, maar ze zitten zo lekker! Best zeldzaam voor dat soort schoen…

outfit12

Mira wou ook heel graag op de foto. Zie ze eens lachen! 😉

Outfit

T-shirt: Ichi
Broek: Vero Moda
Ballerina’s: Palladium
Armbandjes: Biba
Nagellak: Essie Bahama Mama en Essie A Cut Above
Lippenstift: NYX butter lipstick in Snow Cap en YSL Rouge Pur Couture The Mats in 207

Liefs

Saar

P.S.: Je kan mijn outfits nu ook terug vinden op LookBook!

8 gedachtes over “Outfit Of The Day: The Beginning

  1. Neutrale kleuren voor kleding vind ik zelf ook altijd heel tof! Vind je broek vooral erg leuk. Mooie kleur is het! Ik vind lang niet alle kleuren grijs mooi als het om een broek gaat, maar deze van jou is gaaf zeg. Je ziet er leuk uit met je nieuwe kleding! 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

