Nails Of The Day: Essie Bahama Mama

essiebahamamama.jpg

Het is al september! Het bos verandert in een prachtig kleurenspel van rood, bruin en allerlei mooie herfsttinten. Het geluid van knisperende blaadjes onder mijn voeten en de frisse buitenlucht. Ja, herfst is echt wel mijn favoriete seizoen. Daarbij komen natuurlijk ook wat donkerdere nagellakkleurtjes en bordeauxkleurige lippenstiften. Zalig!

Eén van mijn favoriete herfst-en winterkleurtjes is toch wel bordeaux. Daarom draag ik ook heel vaak deze Essie lak in de kleur Bahama Mama. Het is de perfecte donkerrode kleur, ideaal voor de koudere dagen. Er zit geen glittertje in.

Voor deze manicure heb ik één laagje Orly Bonder gebruikt. Hierna heb ik twee laagjes Bahama Mama aangebracht. De kleur dekt heel goed na één laagje, maar als je een nog wat dieper rood wilt creëren, kan je ook gaan voor twee laagjes van deze rode kleur.

Om er nog wat bling aan toe te voegen, heb ik op mijn ringvinger Essie A Cut Above gebruikt. Dit is een prachtige roségouden glitter. Een kleine tip om hem aan te brengen: probeer hem er op te deppen met het borsteltje i.p.v. hem er op te vegen. Zo blijft er meer glitter op de nagel hangen.

Zo, nu ben ik alweer herfstklaar. Laat de dikke sjaals en wintermutsen maar komen!

Liefs

Saar

4 gedachtes over “Nails Of The Day: Essie Bahama Mama

Geef een reactie

