Geshopt: Sportkledij

tshirt

Elke week ga ik twee keer naar de kiné. De andere dagen probeer ik ook nog te sporten, omdat dit toch wel heel belangrijk is. Het gevolg: een wasmand vol met vuile sportkledij en niets meer om te dragen in mijn kleerkast. Daarom vond ik het hoog tijd om me wat nieuwe sportkledij aan te schaffen, zodat ik met een gerust hart kan zweten zoveel ik maar wil.

Ik had graag wat t-shirtjes die niet helemaal openvielen als ik oefeningen doe waarbij ik naar beneden hang zoals planken of andere bewegingen. Iets dat helemaal dicht was tot boven om zoveel mogelijk gênante momenten te vermijden tijdens mijn intensieve sportsessies. Gelukkig had ik ze heel snel gevonden! Toen ik in de Decathlon aan het rondwandelen was, ging ik eens kijken bij de fitnessafdeling. Hier vond ik direct deze drie t-shirtjes van Adidas. De twee witte zijn een beetje korter van model, maar niet overdreven. Ik vond deze heel fijn omdat ze zo luchtig waren. Eén ding dat ik niet kan uitstaan, zijn strakke topjes en t-shirtjes tijdens het sporten. Nee, bij mij mag er wat lucht onder, om me wat af te koelen tijdens het bewegen. Ook het zwarte t-shirtje vond ik heel tof, vooral omdat het heel goed afsloot rond mijn nek. Bye bye vervelende momenten!

sport

Ik had ook nog graag een shortje met een strak shortje onder. Ik heb er al zo eentje en ben er enorm tevreden over. Elke keer als ik sport deed ik dat aan, dus vond ik dat ik er gerust nog één kon gebruiken. Helaas had ik er geen gevonden in de Decathlon, dus heb ik het bovenstaande exemplaar op Zalando gekocht en ik ben er super tevreden over! Het shortje heeft een touw om de maat aan te passen en een zakje met ritssluiting aan de achterkant. Ideaal om sleutels of druivensuiker in te steken. Ook de kleurencombinatie vind ik heel leuk met het geel. Nog even ter verduidelijking: de twee shortjes hangen aan elkaar vast.

Als laatste heb ik een zakje gekocht om rond te hangen. Dit heb ik me vooral aangeschaft voor als ik eens ga lopen of wandelen. Ik steek er mijn gsm in voor wat muziek en kan er mijn druivensuiker ook in kwijt. Om te wandelen is die ook handig, dan hoef ik niet steeds mijn handtas mee te nemen. Gewoon het zakje rondhangen en vertrekken!

Dat waren mijn sportieve aankopen! Meestal gaat sportkledij wel lang mee, dus ik kom er zeker weer een tijdje mee toe. Ik ben er alleszins heel tevreden mee!

Ik kan er zelfs een bend and snap mee doen ;).

Liefs

Saar

 

6 gedachtes over “Geshopt: Sportkledij

Geef een reactie

