Nails Of The Day: Sally Hansen Shell We Dance?

sallyhansen

Aangezien mijn Essie Fiji lakje een beetje oud en draderig begint te worden, ben ik op zoek gegaan naar een waardige vervanger. Je zou denken, waarom koop je niet opnieuw hetzelfde lakje? Wel, ik hou ervan om andere nagellakjes eens uit te testen. Zo vond ik onlangs deze lak van Sally Hansen.

In het flesje ziet hij er uit als een wit/ heel licht roze lakje. Helaas weet je bij deze tint nooit of die gaat dekken of niet. Dat maakte me heel nieuwsgierig. Ik had gehoopt op een dekkende witte kleur, maar helaas viel dat wat tegen.

Na een laagje Orly Bonder bracht ik twee laagjes van deze Shell We Dance? aan. Na de eerste laag had ik het al door. Ai, dit wordt een doorschijnend lakje. De tweede laag ging ook wat moeizaam. Hij bracht wat streperig en oneffen aan. Ik was nog aan het denken om er een derde laagje over te zetten, maar dacht dat het dan misschien wat te veel ging worden.

Ook het effect van de kleur vind ik niet zo geweldig. Het is een wat melkerig wit, niet dekkend maar ook niet helemaal doorschijnend. Niet echt wat ik gehoopt had en ook niet zo heel flatterend. Het is dus niet zo dat deze nagellak lijkt op Essie Fiji. In tegenstelling tot het Sally Hansen lakje dekt die veel meer.

Nee, dit lakje krijgt me toch niet aan het dansen hoor…

Liefs

Saar

 

Geef een reactie

