Eén Jaar Opstootvrij

photo-1464468164664-850fcaf6be4a

Hoera! Ik ben één jaar opstootvrij! De vorige keren dat ik één jaar opstootvrij was mocht het niet lang duren, dus hopelijk heb ik deze keer wat meer geluk. Ik heb het dit jaar gevierd met een heerlijk Grieks etentje. Oh, en ik heb ook een aardbeientaartje geconsumeerd. Tja, ik hou nu eenmaal van lekker eten! Ik ben ook nog een toertje gaan lopen en wat gaan wandelen, kwestie van mijn benen te vieren ;).

Natuurlijk moest ik hier een artikeltje over schrijven (nee, niet over het eten) en dat heb ik ook gedaan. Mijn artikeltje van deze maand op Platform MS kon dan ook over niets anders gaan. Best wel gemakkelijk, want zo had ik direct wat inspiratie ;). Ik moet eerlijk zijn, wat ben ik blij dat we een jaar verder zijn. Vergeleken met vorig jaar voel ik me een stuk beter! Soms heb ik zelfs de indruk dat ik even kan doen of ik MS vrij ben i.p.v. opstootvrij. Heel fijn!

Wil je alles lezen over mijn opstoot van vorig jaar en mijn één jaar opstootvrij-zijn? Je kan het hier vinden.

Liefs

Saar

 

Een gedachte over “Eén Jaar Opstootvrij

Geef een reactie

