Naar de Estée Lauder bedrijfswinkel!

estee

Wat was ik weer enthousiast. Na mijn intensieve kiné sessie, sprong ik regelrecht in mijn wat minder sportieve kledij en reed met mijn autootje naar de bedrijfswinkel van Estée Lauder. Rustig is het er nooit. Gelukkig vertrok er juist een auto vlak aan de deur. Yes, geluk!

Sommigen zijn zelfs zo enthousiast dat het precies is alsof het een kwestie van leven en dood is. Serieus! Elk product dat ze tegenkomen beginnen ze als een gek te testen, handen die vol make-up hangen (ai, oké, dat waren die van mij!), parfum dat door de lucht vliegt, dames die beginnen te gillen als ze een begeerde limited edition vinden, “Heb je dat nog nodig? Nee? Geef je het dan aan mij?”, al kronkelend mensen passeren: “Excuseer, pardon, oeps sorry, Saar coming through!”. Kleine tip: met een mandje kan je wat mensen subtiel opzij duwen. Oh Saar, zo gemeen!

Pas op, soms wordt het voor mij zelfs wat te intens en te veel en positioneer ik me eventjes aan de zijlijn, naast de securityman, om de menigte wat te ontlopen. Eventjes op adem komen voordat ik me weer op het slagveld begeef. Je moet er wel voor zijn, zo koopjes doen, maar als je 40 procent korting wilt, moet je er nu eenmaal iets voor over hebben.

Laten we eerlijk zijn. Met mijn make-up collectie kan ik zelf een bedrijfswinkel beginnen, dus veel had ik echt niet nodig. Ik ben gegaan voor een shampoo van Bumble & Bumble. Dit is eentje zonder sulfaten, waardoor die wat zachter is voor de haren en blijkbaar zou dat ook beter zijn voor mensen met krullend haar. Ook had ik een flesje Bumble & Bumble curl defining crème gekocht. Dit gebruik ik sowieso als ik mijn haren au naturel laat drogen. Ze hadden er ook een groot flesje van, maar ik ben gegaan voor het kleinere (hoe flink van mezelf!).

Van MAC had ik drie gel eyeliners gekocht. Ik heb er hier al een aantal van en vind ze heel fijn om te gebruiken. Ik heb me de kleuren Blue Peep, Royal Wink en Deliciously Rich aangeschaft, een lichtblauwe kleur, een koningsblauwe kleur en een bronzen kleur met glittertjes. Ook had ik bij het afrekenen een kleine parfum gekregen (Clinique Happy) en wat staaltjes. Ik heb ooit zelfs eens een gratis MAC lippenstift gekregen, maar dit was ook omdat ik zoveel had gekocht dat de verkoopster dacht dat ik een visagiste was. Oeps!!!

Als je wilt winkelen in de Estée Lauder winkel moet je een kaart hebben met een uitnodiging op. Meestal ontvangen de werknemers van bedrijven in de buurt zo’n uitnodiging (dank u mama!). In de bedrijfswinkel verkopen ze alle merken van Estée Lauder, waaronder Tom Ford, Clinique, MAC, Bobbi Brown, … En dit tegen een verminderde prijs omdat het vaak gaat over producten waarvan de verpakking wat beschadigd is of limited editions. De producten zelf zijn wel allemaal de real deal.

Phew, dat hebben we ook alweer gehad. Daar moet ik toch eventjes van bekomen hoor!

Liefs

Saar

2 gedachtes over “Naar de Estée Lauder bedrijfswinkel!

Geef een reactie

