Nails Of The Day: Sally Hansen Café au Lait

sally hanssen

Als nagellakverslaafde ben ik steeds op zoek naar de mooiste nude kleur. Niet te bruin, niet te roze, niet te mauve. Kortom, de perfecte neutrale kleur die bij mijn huidskleur past. Toen ik bij de Sally Hansen stand stond, zag ik deze staan. Uiteindelijk had ik toch beslist om dit lakje eens uit te testen en ging het met mij mee naar huis. Ik had nog nooit een lakje van Sally Hansen geprobeerd, dus was eigenlijk best wel nieuwsgierig.

Ik was superenthousiast om dit kleurtje uit te proberen. Toen ik thuiskwam, had ik direct al mijn manicure materiaal boven gehaald, in de hoop dat de nagellak zo mooi was als in het flesje.

Ik had eerst een laagje Orly Bonder gebruikt. Hierna heb ik mijn nagels met twee laagjes van deze nude kleur gelakt. Wat is die mooi! Eigenlijk kon die nog wel een derde laagje gebruiken. Op sommige plekken waren er nog wat strepen zichtbaar, maar grotendeels was die wel in orde. Ik heb het dus maar bij twee laagjes gelaten.

En ik kan zeggen: ik heb mijn nieuwe favoriete nude kleur gevonden! De tint past perfect bij mijn lichte huidkleur. Het lakje heeft een wat perzik ondertoon en onder een bepaalde lichtinval zit er zelfs een klein glittertje in. In zonlicht zie je dit wel niet en is het de perfecte lak, want ik had er graag eentje zonder glitter.

Wat ben ik blij dat ik dit nagellakje gevonden heb! Het is de juiste tint en hij lakt fijn. Ik heb hem in een grotere Kruidvat gekocht en hij kostte rond de tien euro.

Ik weet alleszins welk nagellakflesje ik tijdens de volgende periode heel vaak ga gebruiken!

Liefs

Saar

 

Geef een reactie

