Go Rosy

go rosy

Tijdens de vakantiedagen draag ik meestal niet veel make-up. Het is tegenwoordig eerder een zeldzaamheid geworden dat ik elke dag helemaal opgemaakt het huis uit ga. Het kost me te veel energie en laten we eerlijk zijn: Who cares? Maar het blijft me toch ook altijd gelukkig maken, zo wat prullen met mijn make-upjes. Dus als ik eens een keertje afspreek met vriendinnen, of als er een feestje gepland staat, haal ik mijn schmink toch graag boven. 

Onlangs heb ik van een vriendin een BB crème gekregen van MAC. Voor haar was die veel te licht, maar voor mij is die perfect van kleur. Ik gebruik de tint “light”. De BB crème is niet zo dekkend, waardoor ik hem heel fijn vind voor een “no make-up make-up look”. Een uitgebreide review van deze BB crème volgt nog ;).

Om mijn altijd aanwezige wallen wat minder aanwezig te maken, gebruik ik mijn geliefde Nars concealer in de kleur Vanilla. Als oogschaduw gebruik ik de By Terry Ombre Blackstar in de kleur Misty Rock. Ik had hier eerder al een review van geschreven, waarin ik niet zo lovend was over deze oogschaduw, maar ik heb een manier gevonden om hem goed aan te brengen! Eerst breng ik hem gewoon rechtstreeks van de stick aan, waarna ik hem alleen in de arcadeboog wat uitblend met een MAC 217 borsteltje. Hierdoor blijft de kleur beter op mijn ooglid maar oogt het toch wat fatsoenlijk.

Als eyeliner gebruik ik de Rimmel Scandaleyes eyeliner in de kleur Sparkling Black. Het is een zwarte eyeliner met een klein zilver glittertje er in. Ik breng hem alleen aan op het bovenste ooglid, maak er een kleine wing mee en blend het geheel wat uit, voor een zachtere en meer smokey look. Daarna gebruik ik de Benefit They’re Real mascara.

Op mijn wangen breng ik de “Jardin de Chanel” blush aan. Dit was een limited edition van vorige lente, maar ik vind het een prachtig kleurtje. Om het schminkwerk af te sluiten, gebruik ik de NYX butter lipstick in de kleur “Snow Cap”. Het is een nude, rozige kleur die perfect is om elke dag te dragen.

Het fijne aan deze look vind ik is de kleurencombinatie. Het heeft allemaal een wat rozige tint, waardoor het mooi staat bij mijn rode haren. Ook is het een vrij eenvoudige look, zonder al te veel verschillende producten te gebruiken, maar zie je er toch verzorgd uit.

Eén, twee, drie, en de make-up zit er op! Daar doen we het toch voor? ;).

Liefs

Saar

 

Geef een reactie

