Nails Of The Day: Maybelline Hot Salsa

hotsalsa

Tijdens de lente en zomer is dit lakje van Maybelline één van mijn favorieten. Ik gebruik hem heel graag! Het was dan ook niet zo moeilijk om een kleurtje te kiezen uit mijn collectie. Wil je weten waarom dit lakje een “goeike” is? Lees dan maar verder…

Hot Salsa is een felle koraalrode kleur. Het is een combinatie van rood, roze en oranje. Het zit er ergens in het midden in. Ik vind de tint heel pittig en zomers en vind hem altijd stijlvol en leuk om te dragen.

Voor deze manicure heb ik een laagje Orly Bonder aangebracht als basis. Daarna heb ik twee laagjes van Hot Salsa gelakt. Soms breng ik met dit lakje één laagje aan en soms twee. Het ligt er een beetje aan hoe dik je hem lakt, fijn voor als het wat sneller moet gaan. Als hij droog is, heeft hij ook een hele mooie glans (zoals je op de foto al kan zien).

Het borsteltje van deze Maybelline nagellak is heel breed. Ideaal voor mij met mijn lange nagels, maar misschien niet als je kortere nagels hebt. Ik vind het borsteltje juist leuk, want met één à twee vloeiende bewegingen is die perfect aangebracht. Bij mij blijft deze lak er heel lang op, ik schat zo’n anderhalve week.

Ik ben echt verliefd op deze kleur! Hij lakt heel fijn en het is maar een kleine moeite om hem aan te brengen. Het is duidelijk waarom dit één van mijn favorieten is!

Liefs

Saar

2 gedachtes over “Nails Of The Day: Maybelline Hot Salsa

Geef een reactie

