Opgemaakt #2

opgemaakt2

Ja hoor, hier ben ik weer met mijn lege producten! De dingen die eigenlijk in de vuilnisbak horen te liggen, maar al een tijdje in mijn slaapkamer lagen weg te ebben. Aangezien mijn zak met vuilnis te groot werd, vond ik dat het weer eens tijd was voor een artikeltje over mijn opgemaakte producten.  

Het is weer een mooie collectie aan vuilnis, if I say so myself. Ik zal van boven naar beneden werken, dat lijkt me het gemakkelijkste!

Als eerste heb ik de Listerine voor tand & tandvlees bescherming opgebruikt. Dit is echt een bommetje in je mond! Eerlijk gezegd vond ik hem wat té muntig, want nadat ik mijn tanden had gepoetst en deze gebruikte, deed mijn mond er pijn van en kreeg ik er tranen van in mijn ogen. Ik heb hem toch opgemaakt, maar in de toekomst ga ik een andere proberen. Deze was een beetje too much voor mij.

Mijn Rexona Maximum Protection deodorant in de clean scent heb ik ook opgemaakt. Deze koop ik altijd opnieuw en ik gebruik geen andere. Tja, wat moet ik er meer over zeggen? Hij werkt gewoon heel goed.

Tijdens de koudere maanden heb ik veel last vast een droge huid. Daarom gebruik ik dan het S.O.S Thirst Quenching Serum van Caudalie. Ik heb hem al meerdere keren gekocht en blijf hem fijn vinden. Het serum heeft een dunne textuur, maar helpt wel goed! Ik ga hem nu nog niet opnieuw kopen, maar tegen dat het herfst is, mag die gerust terug in mijn badkamerkastje arriveren.

De douchegels van Yves Rocher vind ik altijd heel aangenaam. Ze ruiken en schuimen fijn en zijn niet te duur. Deze keer heb ik de sinaasappelgeur opgemaakt. Deze vind ik zeer lekker, hoewel pompelmoes nog steeds mijn favoriet is.

Toen mijn vader Londen eens had bezocht, had hij op mijn verzoek een hele voorraad aan Soap & Glory meegebracht. Ik was super enthousiast om de producten uit te testen en nu heb ik mijn eerste douchegel opgebruikt. Het is de Clean Girls douchegel. Hij ruikt enorm lekker. Het is precies een parfumgeur! Clean Girls ruikt fris en meisjesachtig. Het is wel niet de klassieke Soap & Glory geur. Als je die zoekt, moet je voor de Clean On Me douchegel gaan. Ik heb ongeveer 3 à 4 maanden met deze douchegel gedaan, aangezien het een halve liter is. Ik vond hem heel fijn! Spijtig dat Soap & Glory hier niet in de winkel verkrijgbaar is.

Nog een douchegel die ik heb opgebruikt is de Virgin Mojito douchegel van The Body Shop. Dit was een limited edition geur van de vorige zomer (uhum, ja die douchegelwachtrij is er nog altijd). Hij rook naar munt en was heel fris en oppeppend om te gebruiken. Ook deze vond ik heel fijn!

Benefit They’re Real mascara blijft één van mijn favorieten. Aangezien dat die nogal prijzig is, ben ik op zoek naar een goede mascara van de drogisterij. Tips zijn altijd welkom! 😉

De Yves Rocher bodylotion vond ik ook fijn. Hij was niet dik en trok goed in de huid. Ideaal voor de zomer dus! Ik was helaas niet zo’n grote fan van de braambesgeur.

Als laatste heb ik de Color Resist shampoo van Garnier opgebruikt. Ik had deze gekocht voor mijn gekleurd haar. Hij rook lekker, maar shampoo is shampoo bij mij. Ik merk nooit echt een groot verschil tussen merken of soorten.

Dat waren ze weer, mijn producten die de vuilnisemmer in mogen! Nu is mijn slaapkamer weer wat properder, klaar voor een volgend “opgemaakt” artikeltje…

Liefs

Saar

 

 

 

 

2 gedachtes over “Opgemaakt #2

Geef een reactie

