Favorieten van juli

favorietenjuli

Juli, wat was je een fijne maand! Gelukkig heb je je wat ingehouden met je warme dagen, want daar kon mijn MS echt niet tegen. Ik had eventjes een inzinking toen ik daardoor maar geen foto’s kon trekken voor mijn blog door mijn bibberende handen en mijn vermoeidheid. Tijd om er weer in te vliegen dus… En wat was de voorbije maand  voorbijgevlogen! Voor ik het wist moest ik al beginnen nadenken over mijn favorieten. Dus ja hoor, hier zijn ze… 

In Maastricht heb ik de Nyx Butter Gloss in Tiramisu gekocht. Dit is een hele fijne lipgloss die de perfecte alledaagse kleur heeft. Hij is heel fijn om te dragen! Ik had al twee andere kleuren in mijn bezit, dus een uitgebreid review van de NYX Butter Glossjes mag je nog zeker verwachten op mijn blog.

Ergens in juni had ik deze armband in de Veritas gekocht. Sinds vorig jaar was ik al op zoek naar een armband die uit één deel bestond, maar waarvan het leek alsof het verschillende kleine armbanden waren. Het geeft een fijne boho en zomerse look aan elke outfit en is gemakkelijk om te dragen. Je moet niet nadenken over welke kleuren van armbanden samengaan, gewoon één armband aan en je bent ready to go. Helaas was er al een bandje losgeraakt na hem een uur te dragen, wat ik dan weer wat minder vond, aangezien hij toch rond de 16 euro kostte, maar hey, gelukkig bestaat er nog Pattex en was dat probleem snel terug opgelost ;).

Voor mijn verjaardag had ik van mijn tante de parfum Pop’Exotic van Yves Rocher gekregen. Het is een echte zomerse geur en het fijne eraan vind ik is dat hij niet intens en bombastisch ruikt. Ideaal voor als het wat warmer is, want ik ben nogal gevoelig aan geuren en hoofdpijntjes als de temperatuur stijgt.

Ook Essie Viva Antigua! vond ik heel fijn om te dragen. De nagellak bleef er bij mij enorm lang op. Ik denk dat die er zelfs anderhalve week is opgebleven! Het kleurtje op zich vind ik ook heel mooi, een turquoise met wat glittertjes, pretty pretty! Mijn review van dit lakje kan je hier lezen.

Elke avond voor ik ga slapen masseer ik mijn handen met de Pinita Colada body butter van The Body Shop. Ik had het kleine potje gekocht, aangezien het bij mij altijd lang duurt om body lotions op te gebruiken. Deze body butter gebruik ik eigenlijk als handcrème en staat op mijn nachtkastje. Hij ruikt heerlijk naar ananas en cocos! Ja, het geurt echt even lekker als het klinkt…

Deze maand ben ik ook een nieuwe serie beginnen te kijken, namelijk New Girl. Het is een komische serie met Zooey Deschanel. Het gaat over een jonge vrouw die door een breuk met haar vriend gaat samenwonen met drie andere mannelijke huisgenoten. Er zitten wel flauwe mopjes tussen, maar ik vind het ontspannend om naar te kijken en je hoeft er niet bij na te denken. It’s easy to watch, vind ik toch, want mijn vader is er écht geen fan van ;), dat was duidelijk! Voor als je de serie kent: mijn favoriet personage is Schmidt.

Eén van mijn meest beluisterde liedjes van juli was Magnetised van Tom Odell. Ik heb het onderweg naar de MS kliniek zeker vijf of zes keren luid afgespeeld. Super! Ook Close van Nick Jonas vond ik leuk om naar te luisteren. Heel fijn om op te sporten! Half crosstrainen met de benen en tegelijk half dramatisch bewegen met mijn armen alsof mijn leven er vanaf hangt, goed om mijn evenwicht te trainen en het is een hele body workout let me tell ya!

Dat waren mijn favorieten van juli! Lekker zomers en tropisch (vooral die body butter!). Ik ben alleszins klaar om veel plezier te beleven in augustus. Oooh ja, daar kijk ik naar uit!

Tot de volgende!

Wat waren jouw favorieten van juli?

Liefs

Saar

2 gedachtes over “Favorieten van juli

Geef een reactie

