Review: Lush Karma Bubble Bar

karma

Ja hoor, ik heb het weer gedaan! Ik heb de Lush bezocht en een bubble bar gekocht. Deze keer ben ik gegaan voor de Karma bubble bar. Ik wou eens een keertje iets nieuws proberen, dus heb ik alle bubble bars één voor één besnuffeld. Uiteindelijk begonnen ze allemaal hetzelfde te ruiken en kreeg ik een lichte paniekaanval. Ik ben dan maar gegaan voor de bubble bar die me het beste was bijgebleven, namelijk Karma.

Volgens de site van Lush is het een exotische geur, met sinaasappel, patchoeli, lavadin en pijnboom. Granny Takes a Dip bubble bar, die ik hier al eerder reviewde, heeft een wat specialere geur tegenover deze Karma. Ik vind dat ook deze typisch naar Lush ruikt, maar niet een uitgesproken geur heeft. Hij ruikt niet overdreven naar sinaasappel of patchoeli, maar heeft wel een warme geur. Ik vind hem heel aangenaam met zijn typische “Lushbad” geur. Deze is ook wel fijn voor de koudere maanden.

Karma geeft bij mij een mooi paars bad, terwijl ik op de website zie dat er een oranje bad op de foto staat. Het zal er waarschijnlijk van afhangen of je meer paars of meer oranje in je bubble bar hebt zitten. Om de één of andere reden kruimelde mijn bubble bar wel heel hard en leek het alsof hij al nat was geworden. Ik zal hem dus snel moeten opgebruiken, want Lush producten blijven niet eeuwig goed. Zo heb ik eens een bath bomb gehad die, toen ik hem in het water plopte, gewoon bleef liggen en niets deed. Een beetje zonde, dus daarom dat ik ze nu zo snel mogelijk opgebruik. Ik heb deze Karma in ongeveer drie stukken gedaan, goed voor drie heerlijke bubbelbaden!

Ja, deze Karma bubble bar vind ik heel fijn en van geur vind ik hem nog iets fijner dan Granny Takes a Dip. Een toppertje!

Liefs

Saar

 

 

2 gedachtes over “Review: Lush Karma Bubble Bar

Geef een reactie

