Nails Of The Day: Essie Viva Antigua!

vivaantigua

Voor de manicure van vandaag ben ik gegaan voor Viva Antigua! (ja, met een uitroepteken) van Essie. Het is een nieuw kleurtje in mijn collectie en is een lakje uit de zomercollectie. Ben je benieuwd of het zijn uitroepteken waard is? Ik ook!

Als basis heb ik een laagje Orly Bonder gebruikt. Daarna heb ik twee laagjes kleur aangebracht. Deze lak van Essie heeft echt wel de twee laagjes nodig om dekkend te zijn. Hij droogt heel glanzend en de glitters blinken ook heel mooi. Het is dus niet dat hij wat mat droogt zoals Loot the Booty van Essie, ook uit de zomercollectie.

Viva Antigua! is een groen/blauw kleurtje met kleine gouden en blauwe glittertjes in. Superzomers en vrolijk! Ik heb de kleur eens naast Mint Candy Apple en Trophy Wife gelegd (ook allebei van Essie). Viva Antigua! zit ertussenin qua tint. Mint Candy Apple is veel lichter en meer pastel. Trophy Wife is duidelijk veel donkerder. Dus als je deze lakjes al hebt en je jezelf afvraagt of dit lakje de moeite is, vind ik van wel. 😉

Ik vind de kleur van deze nagellak heel mooi en ook de glitters erin vind ik leuk. Het is een echt “ik ga naar het strand en drink een cocktail” lakje. De nagellak bleef er bij mij ook heel lang op, ik denk zelfs langer dan een week.

In mijn ogen is dit lakje zijn uitroepteken dubbel en dik waard.

Liefs

Saar

2 gedachtes over “Nails Of The Day: Essie Viva Antigua!

Geef een reactie

