Nails Of The Day: Essie Loot The Booty

essie loot the booty

Vlak nadat ik mijn diploma was gaan halen, stond ik met een vriendin aan de Essie afdeling. Mijn oog viel direct op Loot The Booty uit de zomercollectie. Een prachtige donkerblauwe kleur met roze en blauwe duochrome glitters. Maar is hij de moeite waard?

Ik heb eerst een basis aangebracht met Orly Bonder. Loot The Booty dekte in twee laagjes. Hij droogt niet heel blinkend, waardoor de glitters die erin zitten eerder mat zijn i.p.v. super glitterend. Zet er dus zeker een topcoat over. Op bovenstaande foto heb ik dat niet gedaan. De roze en blauwe duochroom zie ik niet meer op de nagel zelf. Het is dus een donkerblauw lakje, met lichtblauwe glitters in en niet de babling bling nagellak die ik dacht dat hij was. Verder lakte hij wel prima.

Tja, ik vind het toch een beetje ontgoochelend, want in de winkel zag hij er echt geweldig uit. Ik vind hem nog steeds mooi, maar vind het jammer dat de duochroom is verdwenen en dat hij wat minder blinkend droogt, waardoor je de glitters niet echt hard ziet.

Ook al zit deze nagellak in de zomercollectie, dan nog denk ik dat ik hem ook veel ga gebruiken in de herfst en winter. Het is een fijne donkerblauwe lak, maar laat jezelf in de winkel niet verleiden door de lampen die er boven hangen, waardoor hij er prachtig uitziet.

Dit is een geval van: “Soms ziet het lakje er toch wat anders uit in het flesje dan op de nagels…”

Liefs

Saar

2 gedachtes over “Nails Of The Day: Essie Loot The Booty

Geef een reactie

