Tot op de bodem

_MG_1399

Telkens als ik de bodem van een make-up productje raak, word ik superblij. Het geeft me een gelukzalig gevoel (van wat je al niet gelukkig kan worden hé) als ik plots een tikje zilver zie verschijnen. Ik loop dan al zingend door het huis: “Ik heb pan gehit! Ik heb pan gehit” en laat het aan iedereen zien die ik tegenkom. Mijn ouders bekijken me dan alsof er iets mis is met mij, maar daar trek ik me niets van aan. Geen idee waarom dit mij zo blij maakt, maar ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben (hoop ik). 

In mijn Urban Decay Naked 2 palette heb ik de prachtige zilveren glans zien verschijnen in 2 oogschaduwtjes. De eerste kleur is Verve, een hele mooie zilveren oogschaduw, en de tweede kleur is Tease, een matte lichtbruine kleur. Ik gebruikte deze oogschaduws een paar jaar geleden elke dag. Verve op mijn ooglid en Tease in de arcadeboog. Ik vind het nog steeds een hele mooie combinatie en het zilver past mooi bij mijn bruine ogen (althans dat vind ik toch). De grote spiegel van het palette viel er na een paar dagen dat ik hem had gekocht al uit, daarom dat hij er zo naakt  uitziet.

Mijn Mac oogschaduw in Wedge was één van de eerste oogschaduws die ik van Mac had gekocht. Ik gebruik deze nog steeds heel veel. Het is de perfecte kleur voor in de arcadeboog, zowel bij een neutrale ooglook als bij een intensere. Het is ook een matte lichtbruine kleur (mmm ik begin precies een trend te zien).

De Nars Laguna bronzer ziet er ook wat afgeleefd uit. Als ik wat meer voor het zongebruinde effect ga, breng ik deze altijd aan. Verrassend genoeg is die niet te donker voor mij, ook al heb ik een heel lichte huid. Als deze helemaal op is, koop ik hem zeker opnieuw.

Het Too Faced Natural Eye palette heb ik ook al vaak gebruikt. Ik vind vooral de 2 roze kleuren heel mooi. In dit palette heb ik de kleuren Silk Teddy en Push Up het meeste gebruikt.

En als laatste, mijn Maybelline Color Tattoo in On and On Bronze. Deze gebruik ik met enorm veel liefde. Ik vind hem geweldig op zichzelf, maar ook onder andere oogschaduws als basis.

Dat waren de make-up productjes waarvan ik de bodem kan zien. Als ik eens ronddans met een make-upproductje doorheen het huis, zal dat wel de reden zijn (een andere reden hiervoor kan ik echt niet bedenken).

Liefs

Saar

 

 

 

8 gedachtes over “Tot op de bodem

  1. Wat leuk geschreven. Ik gebruik nog niet zo lang make-up, dus ik heb nog nooit de bodem van een palette bereikt. Ik kan me wel inbeelden dat het een speciaal gevoel is :p

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

