Momenten van de maand: juni

Het leven bestaat uit allemaal momenten: goede, slechte, kleine en grote. Momenten die vanzelfsprekend zijn, die men niet eens opmerkt of momenten die je leven kunnen veranderen. Hier zijn de dingen die me zijn bijgebleven van de maand juni, die ik wil delen met jou.

warmeappeltaartbewerkt

Maandag 6 juni

Om wat te pauzeren van al het leren was ik met mijn grootouders een snackje gaan eten. Ik had gekozen voor de warme appeltaart, aangezien de pannenkoeken in die bepaalde brasserie altijd zo gigantisch zijn en ik het niet zag zitten om daar aan te beginnen. Oh ja, de appeltaart was lekker!

laatsteexamen

Woensdag 8 juni

En voilà! Mijn laatste examen achter de rug. Na het examen was ik met mijn ouders nog iets gaan drinken om het te vieren. Wat een fijn moment.

ijsje

Zaterdag 11 juni

Aangezien het al een tijdje geleden was dat ik nog eens had gesport, was ik met mijn moeder wat gaan wandelen. Onderweg hadden we dan ook een ijsje gegeten, want dat verdienden we wel. Ik had nog eens eentje genomen met discobolletjes. Njam!

walterwhitebewerkt

Dinsdag 14 juni

Op deze dag had ik het schilderij van Walter White gemaakt. Meer daarover kan je hier lezen. Ik had ook alles gefilmd! Hij is toch goed gelukt hé! Ik was de dag ervoor nog naar de kunstwinkel geweest. Daar kan ik wel uren rondsnuisteren.

afgestudeerd2

Woensdag 15 juni

Ja hoor, tranen van geluk! Ik had juist een mail gehad met de uitslag van mijn laatste examen en ik was met glans geslaagd. Er zijn geen woorden voor. Ik was zo enorm gelukkig!

IMG_2836

Vrijdag 17 juni

Tysabri tijd! Deze keer moest ik maar anderhalf uur in de MS kliniek blijven, wat heel fijn was. Achteraf gezien viel dat wel niet zo mee (meer daarover later). Tijdens de Tysabri heb ik nog wat Netflix gekeken, want wat moet je anders doen als je daar moet wachten? Het Tysabri #3 avontuur kan je hier lezen. De volgende Tysabri gaat wat zwaarder worden, aangezien ik dan ook een consultatie heb, testen moet laten doen en bloed moet laten trekken. Hopelijk is alles stabiel gebleven of zelfs beter geworden. Ja, een mens kan hopen hé.

verjaardag bewerkt

Dinsdag 21 juni

Mijn verjaardag! Ik was om elf uur opgestaan en mijn papa had speciaal voor mij een appelcake gebakken en er een kaarsje op gezet. Dankuwel! Ik was die dag uit eten geweest en heb wat winkeltjes gedaan. ’s Avonds heb ik nog naar The Hangover gekeken. Wat een hilarische film! Het was een fijne dag.

krukkenWoensdag 22 juni

Ik was krukken gaan kopen in de thuiszorgwinkel. Dit heb ik gedaan voor als ik een slechte dag heb of voor als ik nog eens een opstoot heb. Als mijn benen hard bibberen of als ik moe ben, kan ik hier op leunen. Ik ben van plan van er wel maar één te gebruiken. Het kopen zelf vond ik eerlijk gezegd helemaal geen moeilijk moment, des te beter! Er waren wel wat mensen van in shock. Leuk hoor… Ik moet zeggen dat ik me zelfs voor de krukken wat geneerde door de opmerkingen die ik kreeg. Ik vind het nog altijd moeilijk dat als ik een fysiek slechte MS week heb en ik me heel slecht voel, dat mensen dan niet kunnen zien hoe slecht mijn lichaam echt voelt en er niet bij stilstaan dat ik er echt continu last van heb, elk moment van de dag. Dat heb je nu eenmaal met een onzichtbare ziekte, maar fijn is het niet. Wat je niet ziet, is er niet zeker? Ik zou zeggen, doe het allemaal zelf maar eens met MS, and then we’ll talk again! Ja, daar kan ik me wel wat kwaad in maken…

ijsje

Zaterdag 25 juni en zondag 26 juni

Op zaterdag was ik met een vriendin ons diploma gaan halen. Dat was een leuk moment. Nadien zijn we nog iets gaan eten. Ik had gekozen voor garnaalkroketten. De laatste tijd test ik overal waar ik iets ga eten de garnaalkroketten uit om ze allemaal te vergelijken. Ja hoor, ik ben een meid met een missie! 🙂
Op zondag had ik mijn verjaardagsfeestje voor de familie en hadden we als dessert ijs met fruit en chocoladesaus. Mmm, super lekker!

Dat was mijn juni voor jou! Er is veel gebeurd deze maand. Hopelijk voel ik me deze zomer heel goed, zodat ik vele uitstapjes kan doen en veel fijne herinneringen kan maken. Zo heb ik al plannen gemaakt om naar de zee te gaan en wil ik ook nog eens graag gaan winkelen, maar met mijn gezondheid is plannen altijd wat moeilijk. Meestal moet ik gewoon afwachten en zien hoe het gaat. Je hoort er wel van!

Tot de volgende!

Wat zijn jouw momenten van de maand die je zijn bijgebleven?

Liefs

Saar

 

3 gedachtes over “Momenten van de maand: juni

  1. Oeh, appeltaart. Ik ben er dol op. En wat fijn dat de examens achter de rug zijn, dat moet een fijn gevoel zijn. 🙂 Dit is eigenlijk het eerste artikel wat ik lees op je blog, dus ik ga morgen de andere artikels lezen! O.a. de Tysabri artikels.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

