Essence oogschaduws als highlighter?!

_MG_1650bewerkt

Toen ik een tijdje geleden een Youtube-video bekeek van Julia Graf, gaf ze de tip dat de twee oogschaduwtjes van Essence, namelijk 03 Rosie Flamingo en 19 The Grammy Goes Glammy, hele mooie highlighters waren om te gebruiken op je gezicht. De volgende keer dat ik eens in het Kruidvat was, heb ik er extra op gelet of ik deze oogschaduws zag liggen en ja hoor, ze hadden ze! Ben je nieuwsgierig hoe ze eruit zien? Lees maar verder…

_MG_1655bewerkt
Van links naar rechts: Rosie Flamingo uitgeblend, Rosie Flamingo, The Granny Goes Glammy, The Granny Goes Glammy uitgeblend

Ik had een beetje schrik dat de oogschaduws te chunky waren om te dragen als highlighter, maar ik ben er enorm tevreden mee. Op de foto kan je zien dat de oogschaduws heel gepigmenteerd en boterig zijn. Uitgeblend zie je ze niet fel op foto, maar in het echt geven ze een supermooie glans. Echte grove glitter zit er niet in.

Zelf gebruik ik vooral de kleur Rosie Flamingo, een prachtige lichtroze kleur, als highlighter. Ik kies meestal de highlighter met een roze ondertoon, omdat ik een heel lichte huid heb. De gouden oogschaduw, The Granny Goes Glammy, is ook heel mooi als highlighter, maar zelf gebruik ik deze meer als oogschaduw. Het ligt er natuurlijk aan wat voor kleur je zelf verkiest en wat het beste bij je huidskleur staat, een rozige of een goude.

Zelfs mijn moeder merkte de highlighter (de roze) op toen ik hem droeg. Dat wilt al wat zeggen 😉 De Essence oogschaduws kosten rond de 2 euro. It’s a bargain, people!

Nog even over Julia Graf: Ze woont in Zwitserland en maakt zowel Engelstalige als Duitstalige video’s, ideaal dus als je je Duits wat wilt bijschaven! Haar Youtubekanaal kan je hier vinden.

Ja, dat zou ik ook nog eens moeten doen, dat Duits bijschaven. Weer een excuus om een Youtube-marathon te houden!

Liefs

Saar

Het merk Essence is dierenproefvrij.

Een gedachte over “Essence oogschaduws als highlighter?!

Geef een reactie

