Outfit Of The Day: La Tulipe Bleue

_MG_1608bewerkt.jpg

Hiep hoi! Weer een outfit of the day vandaag. Eindelijk kon ik mijn nieuwe rokje eens aandoen (meer over mijn aankoop vind je hier). Het zonnetje scheen weer en ik had me toevallig wat geschminkt (daar moet ik van profiteren!).

Vol enthousiasme heb ik mijn camera in de handen van mijn fotograaf gelegd (lees: geduwd, “allez gaan we foto’s trekken?!”), want nu was het het ideale moment om kiekjes te maken. Deze keer niet in het bos, maar gewoon in de tuin. Lekker gemakkelijk en niet vermoeiend. Daar gaan we voor, hoera!

_MG_1605bewerkt

Outfit:

Bloesje: s.Oliver
Rok: NafNaf
Schoenen: Converse
Handtas: Gianni Chiarini
Horloge: Michael Kors
Armband: Was een cadeautje
Ketting: Tiffany & Co
Lippenstift: Clinique Chubby Stick in Woppin’ Watermelon
Blush: L’Oréal Blush Sculpt Trio Contouring blush in Soft Rosy (review)
Nagels: OPI You’re such a kabuki queen (review)
Haar: Au naturel

Nee, mijn poseerkunsten zijn er nog niet op verbeterd sinds mijn vorige Outfit Of The Day, maar iedereen heeft wel iets wat hij of zij minder kan. Ik kan alleen maar zeggen dat ik mijn best heb gedaan! 😉

Liefs,

Saar

 

Geef een reactie

