Nails Of The Day: Essie Trophy Wife

_MG_1631bewerkt

Trophy Wife van Essie heb ik gekocht toen ik vijf jaar geleden in New York was. Essie nagellak was toen in België nog niet gemakkelijk verkrijgbaar, dus toen ik de standjes van Essie en OPI zag, voelde ik me euforisch. Mijn lakje van Essie heeft nog het oude, smalle borsteltje, terwijl de nieuwe een breder borsteltje hebben, maar dat maakt mij niet zo veel uit. Ik was verrast dat ook deze het nog goed deed, ook al is die al vijf jaar oud (zoals mijn OPI you’re such a kabuki queen).

Voor deze manicure heb ik eerst een laagje Orly Bonder gebruikt als basis. Daarna heb ik twee laagjes aangebracht van Trophy Wife. Het was echt wel nodig om er twee keer over te lakken, want na één laagje dekte hij bij mij niet. Hij lakt wel heel fijn en de consistentie is heel gemakkelijk om mee te werken. Ik heb er geen topcoat op gedaan.

Essie Trophy Wife is een azuurblauwe kleur, maar de tint is niet zo fel. In de zon kan ik er soms zelfs wat groen in detecteren. Als je echt zoekt naar een zeemeermin-achtige kleur, dan is het deze. De lak is een combinatie van een frost en een shimmer en ziet er soms ook wat metallic uit. In de zon schittert deze heel mooi, maar er zit geen grove glitter in.

Dit lakje van Essie vind ik altijd heel fijn om te dragen. Hij droogt snel en ik vind de kleur prachtig. Als ik me verveel of me wat minder voel, staar ik altijd eens naar mijn nagels als ik deze op heb. In de zon, uit de zon, blingbling. Ja, dat helpt!

Een gouwe ouwe, zo kan ik dit lakje wel noemen. Mooi mooi!

Liefs

Saar

6 gedachtes over “Nails Of The Day: Essie Trophy Wife

  1. Mooie kleur! Ik moet toch echt weer eens mijn nagels gaan lakken. Ze waren best broos geworden, maar nu ik al een tijdje extra vitamine B slik zijn ze weer mooi en sterk. Ik ga eerst maar eens oude voorraad gebruiken, en dan op zoek naar een mooie (bij mijn leeftijd passende 🙂 ) Essie-lak

    Liked by 1 persoon

    1. Vitamines kunnen inderdaad helpen! Ja, nagellakjes blijven niet eeuwig goed. Vooral als je er wat veel hebt, wordt het moeilijk om ze allemaal evenveel liefde te geven 😉 . Hopelijk kan je een leuk Essie-lakje vinden dat bij je past!

      Like

Geef een reactie

