20 Random Facts About Me

20 random facts about me

Ik dacht dat het wel eens fijn was om wat random feiten over mezelf op te sommen, zodat je me een beetje beter kan leren kenen. Dat ik MS heb, weet je waarschijnlijk al, maar ik heb nog vele andere feiten die je waarschijnlijk niet wist over mij:

  1. Ik kan absoluut niet tegen warm weer. Mijn MS begint dan te protesteren, mijn spieren worden slap en ik kan van de hele dag niet buitenkomen.
  2. Ik ben enig kind.
  3. Ik heb 2 hondjes, Milo, een border collie en Mira, een sheltie. Milo is 2,5 jaar en Mira is 8 jaar. We hebben haar vorig jaar geadopteerd.
  4. Ik drink (bijna) nooit alcohol. Als ik dat doe, krijg ik heel veel last van mijn MS symptomen en is het alsof mijn hersenen een kortsluiting hebben. Ik heb geen alcohol nodig om me zat te voelen, want ik ben zo al duizelig genoeg. Geef mij maar een virgin mojito, dat is even lekker.
  5. Mijn favoriete seizoen is de herfst.
  6. Ik heb ook chronische rugpijn. Een aangeboren afwijking, ook dat nog.
  7. Mijn favoriete muziekgroep is Florence & the Machine.
  8. Toen ik 12 jaar was, moest ik onder de scan voor mijn migraine, en ik weet nog dat ik er toen van overtuigd was dat ze ooit iets gingen zien op mijn hersenscan. Toeval of gewoon creepy?
  9. Ik lees heel graag boeken, maar enkel ’s avonds en niet overdag.
  10. Ik voel mijn MS continu en heb nooit eens 1 moment dat ik er geen last van heb.
  11. Ik eet geen vlees, maar wel vis.
  12. Mijn lievelingsliedje of all time is Shake it Out van Florence & the Machine. Er hangen zoveel herinneringen aan vast en telkens als ik het hoor, gaat mijn armhaar recht omhoog staan en krijg ik kippenvel (echt waar).
  13. Als ik vroeg moet opstaan, is de rest van de dag altijd naar de vaantjes. Ik ben dan altijd zo moe dat ik niets kan doen. Dan wil ik de hele dag een couch potato zijn.
  14. Mijn lievelingseten zijn vegetarische taco’s.
  15. Ik slaap altijd op mijn zij.
  16. Ik word nooit uitgeslapen wakken, helaas.
  17. Ik heb een 70-tal nagellakjes in mijn collectie (ja, ik heb ze ooit eens geteld)
  18. En ik heb een 20-tal kleedjes in mijn kleerkast hangen.*Is ze snel gaan tellen*
  19. Ik volg al 13 jaar tekenles en doe het nog altijd heel graag.
  20. Als ik ’s morgens wakker word, voel ik vaak mijn linkerhand niet meer. Dit is een overblijfsel van mijn eerste opstoot. Na er een halve minuut mee rond te zwieren, begin ik ze terug te voelen. Oef!

En omdat ik 23 facts had in plaats van 20 (typisch):

20. Toen ik 13 was, ben ik eens flauwgevallen in Phantasialand toen ik stond aan te schuiven om in een attractie te gaan. Toen ik mijn ogen opendeed, lag ik in een rij op de grond met allerlei mensen rond mij die naar me keken. Supergênant!

20. Ik ben superonhandig met een fiets. Als ik met iemand anders ga fietsen, rij ik altijd te dicht bij de andere persoon, haak ik in en val ik. Als ik alleen rij, is de kans dat ik val ook zeer groot. Geen idee hoe dat komt, slechte coördinatie? Of misschien ben ik dan zo moe dat mijn lichaam beslist dat ik moet gaan liggen in plaats van te fietsen. Elegant hoor!

20. Ik slaapeet altijd. Ik heb het al heel vaak aan de hand gehad dat de ober aan mij komt vragen of het eten wel lekker is. Door mijn vermoeidheid doe ik er altijd zo lang over om alles op te eten. Ik eet een hapje, en pauzeer (eventjes rusten hé) en dan eet ik weer wat en pauzeer. Het is een techniek op zich!

Dat waren mijn 20 (23) random facts over mij. Hopelijk heb je me nu een beetje beter leren kennen en heb ik wat dingen opgesomd die je nog niet wist.

Zeer interessant, inderdaad 😉 !

Liefs

Saar

Nieuwsgierig geworden? Volg me op Twitter, Instagram of Bloglovin’

Geef een reactie

