Nails Of The Day: OPI You’re Such A Kabuki Queen

_MG_1561bewerkt

Voor deze Nails Of The Day heb ik gekozen voor You’re Such A Kabuki Queen van OPI. Deze nagellak was mijn allereerste OPI aankoop, samen met Mad As A Hatter. Deze laatste was een prachtige limited edition glitternagellak van the Alice in Wonderland-collectie. Helaas heb ik deze een tijdje geleden moeten weggooien (een zeer moeilijk moment) want lakken kon je er écht niet meer mee. Deze nagellak van OPI is ondertussen al meer dan 5 jaar oud en hij doet het nog steeds. Ik weet het moment nog goed dat ik deze twee lakjes had gekocht in Maastricht in de Sephora. Waar zijn die goede tijden naartoe, dat daar nog een Sephora was? Echt zonde dat de winkels vertrokken zijn uit Nederland…

Voor deze manicure heb ik eerst een laagje Orly Bonder aangebracht. Daarna heb ik 2 laagjes van de OPI kleur gebruikt. Eén laagje zou ook genoeg geweest zijn, maar omdat hij juist wel, juist niet dekte, ben ik er nog maar eens over gegaan. Ik vind de kleur een hele mooie tint van roze. Niet te fel en niet te zacht. Ergens in het midden. In het lakje is er geen rood te bespeuren, het is dus echt wel een roze kleur. Op de foto lijkt de kleur wat fluo en fel, maar in realiteit is dat niet zo. Het is een mooie watermeloenachtige tint.

Het lakje is een crème en heeft een hele mooie glans. Het lijkt alsof je er een dure topcoat hebt overgezet, hoewel dat niet het geval is. Ik heb dan ook geen topcoat gebruikt.

De mooie glans en de kleur vind ik het fijnste aan You’re Such A Kabuki Queen. Het verbaast me dat na meer dan vijf jaar deze nagellak het nog steeds doet, maar dat mag wel voor de prijs van OPI.

Hopelijk kan ik met de rest van mijn nagellakjes ook nog zo lang lakken…

Liefs

Saar

P.S.: De nagellakborstels van OPI zijn heel groot en breed. Als je een kort nagelbed hebt of korte nagels hebt, kan je beter gaan voor een ander merk. Voor mensen met langere nagels of als je een lang nagelbed hebt, is dit juist handig. Zo gaat het lakken sneller vooruit.

Volg je me al op Bloglovin’?

4 gedachtes over “Nails Of The Day: OPI You’re Such A Kabuki Queen

Geef een reactie

