Momenten van de maand: mei

Het leven bestaat uit allemaal momenten: goede, slechte, kleine en grote. Momenten die vanzelfsprekend zijn, die men niet eens opmerkt of momenten die je leven kunnen veranderen. Hier zijn de dingen die me zijn bijgebleven van de maand mei, die ik wil delen met jou.

IMG_1673

Zaterdag 7 mei

Een gezellig namiddagje winkelen met mijn moeder. Altijd fijn! Wat rondsnuisteren in de winkelstraten en een lekker aardbeientaartje gaan eten en homemade limonade drinken. Mmm!

IMG_1679

Zondag 8 mei

Een zalige zondag. Het zonnetje scheen, dus daar moest ik van profiteren. Hop, de hangmat in. Wat luisteren naar First Aid Kit en al schommelend wegdommelen. Toen ik naar beneden keek, zag ik deze stoute jongen mijn schoenen helemaal aflikken. Betrapt! En de foto was perfect getimed!

IMG_1698

Zaterdag 14 mei

Ja, Eurosong! En wij nemen Eurosong heel serieus. We hadden puntenfiches gemaakt om alle deelnemers te beoordelen. Popcorn, chips, Italiaanse toastjes en een versgebakken appelcake (staat niet op de foto). De snacks mochten ook niet ontbreken. Een beetje overdreven zeg je? Nee hoor! 😉

IMG_1699

Zondag 15 mei

Migraine, migraine en nog eens migraine. Vier keer die week had ik barstende hoofdpijn. Not fun! Gelukkig had ik altijd een maatje dat mij gezelschap bood. Lekker samen knuffelen op de zetel dan maar.

IMG_1708

Dinsdag 17 mei

Mijn vader verjaarde vandaag. Eerst iets lekkers gaan eten, dan het tuincentrum afschuimen. Wat een mooie bloemen stonden daar! De natuur kan toch mooi zijn hé!

IMG_1716

Die dag heb ik ook nog wat gestudeerd. Bah, wat haat ik dat! In juni heb ik mijn allerlaatste examen. Ik kan het nog altijd niet geloven dat ik bijna afgestudeerd ben.

IMG_1723

Vrijdag 20 mei

Tysabri nr. 2. Ik had er niet veel zin in, meer daarover kan je hier lezen. Maar ik moet zeggen dat ik me nog altijd tiptop voel op dit moment! Daar ben ik al heel blij mee. *klapt in de handen* Als de hoofdpijn deze maand ook achterwege wil blijven, ben ik een hele happy camper!

IMG_1733

Zaterdag 21 mei

Weer winkelen met mijn moeder. Mij hoor je niet klagen! Eerst iets gaan drinken en daarna wat rondwandelen. Ik wou graag een kleedje om af te studeren, en heb er ook één gevonden! Het is het rode geworden. Ik moet zeggen dat ik er zelfs wat emotioneel bij werd. Ik had nooit gedacht dat ik ooit ging afstuderen en nu komt het steeds dichter en dichter! Aaah, spannend! Ik ben wel nog aan het twijfelen of ik naar de proclamatie zelf ga of dat ik mijn diploma “op mijn gemak” op het secretariaat ga afhalen en daarna iets ga eten. Ik ben een emotionele bom als het gaat om “officiële levensgebeurtenissen”. Je had me moeten zien toen ik geslaagd was op mijn rijexamen. Mocharme de examinator! Ik kon gewoon niet stoppen met hysterisch te wenen. Best wel grappig als ik er zo over nadenk. Helaas reageert mijn MS niet alleen op negatieve stress, maar ook op positieve stress, waardoor ik er wel wat schrik voor heb dat ik niet veel aan die dag ga hebben. We zullen zien…

IMG_1756

Woensdag 25 mei

Weeral een dagje winkelen. Wees gerust, ik koop niet altijd iets hoor! Het was vandaag Wereld MS Dag. Ik ben naar de kiné geweest, gaan shoppen en ’s avonds iets gaan eten. Tijdens het winkelen moest ik toch even pauzeren om een frambozentaartje te eten! Njam! Het was een fijne dag!

Dat was mijn maand mei. Juni gaat een maand zijn met veel grote momenten, wat wel fijn is, maar aan de andere kant ook wel zwaar. Zo heb ik mijn laatste lessen, mijn allerallerlaatste examen, mijn verjaardag, Tysabri nr. 3 en om af te sluiten, mijn proclamatie!!! Watt!!!?? Ja, het gaat wat worden…

Liefs

Saar

Een gedachte over “Momenten van de maand: mei

Geef een reactie

