Lush Granny Takes A Dip Bubble Bar

_MG_1499bewerkt

Toen mijn tante aan mij vroeg of ik nog wat van de Lush nodig had, moest ik niet lang twijfelen. Ja, natuurlijk! Een fijn bubbelbadje doet altijd deugd en aangezien mijn vorige aankopen allemaal opgebruikt waren, heb ik er wat nieuwe besteld. Ik wou graag eens een keertje iets nieuws proberen. The Comforter bubble bar bestel ik altijd, daar kan ik niet onderuit. Hij ruikt heerlijk en behoort tot mijn favorieten van Lush. Meer daarover kan je hier lezen.

Na een halfuurtje de website af te schuimen, aan het scherm te snuiven (hielp niet hoor!) en als een gek op en neer te scrollen, had ik er nog één gekozen, namelijk de Granny takes a dip bubble bar. De naam vind ik superleuk! Aangezien ik me soms wel als een oma voel (met al dat slapen en dat zagen), kan ik nu eens in bad met een gepaste bubble bar .

Ik vond de geur direct heel aangenaam. Een fijne afwisseling voor mijn zoete Comforter baden. Ik kan hem niet anders omschrijven als: typisch Lush. Het is de geur die je ruikt als je de Lush winkel voorbij wandelt of binnenstapt. Hij ruikt een beetje spicy, kruidig en een tikkeltje pikant, maar niet té vreemd. Volgens de site van Lush ruikt hij naar kruidige citrus. Echt veel citrus ruik ik er niet in, maar persoonlijk vind ik dat ook niet zo erg. De bubble bar bevat citroenolie, zwarte peper en gemberolie (vandaar de kruidige geur). Als je hem online zou bestellen, je hem nog nooit zou hebben geroken en houdt van de algemene Lush geur, kan je met deze bubble bar niet veel verkeerd doen in mijn ogen. De bubble bar is ongeveer de helft kleiner dan The Comforter, voor als je het zou willen weten.

Granny takes a dip heeft een prachtige kleurencombinatie van roze, blauw, rood en groen en ik verwachtte dan ook een spectaculaire kleurenexplosie in het bad. Helaas viel dat me enorm tegen. Van alle kleuren, werd mijn badwater grijs. Grijs?! Vreemd, ik heb nog nooit een bad genomen in grijs badwater. Tja, het is moeilijk om de roze bubbels te overtreffen van The Comforter. Oh well…

De bubble bar kan je ongeveer in 3 stukken breken, zodat hij toch wat voordeliger is dan een gewone bath bomb van Lush. Zou ik hem in de toekomst opnieuw kopen? Ja, de kans is groot. De geur vind ik heel fijn en typisch Lush. Alleen de kleur van het badwater valt wat tegen.

Och, dan doe ik toch gewoon mijn ogen dicht in bad?! Hopla, probleem opgelost!

Liefs

Saar

 

Een gedachte over “Lush Granny Takes A Dip Bubble Bar

Geef een reactie

