Nails Of The Day: Essie Buy Me A Cameo

_MG_1491

Een nieuwe week, een ander kleurtje op mijn nagels. Deze keer ben ik gegaan voor Essie “buy me a cameo”. Aangezien mijn vorige kleurtjes wat in your face waren, heb ik nu gekozen voor een neutrale, nude kleur.

Buy me a cameo is een bronsgoude, rosegold-achtige kleur. Ik heb eerst als basislaag Orly bonder gebruikt. Daarna heb ik twee laagjes van deze bronzen godin aangebracht. Eén laagje zou in principe wel volstaan, maar ik zag nog heel vaag mijn nagel erdoor. Daarom zijn twee laagjes perfect. Een topcoat heb ik er niet opgedaan.

De kleur heeft een redelijke frosty finish, waardoor je er wel wat strepen in blijft zien. Het voordeel van een frost vind ik, is dat die heel snel droogt (de exemplaren die ik heb toch). Het is een huidskleurige nagellak die, als het zonlicht er op valt, een mooie metallic schijn geeft. Daarom vind ik deze lak ook fijn.

De kleur is heel neutraal en past bij alles, maar als je je vingers wat heen en weer wiebelt (wiggle wiggle wiggle), heeft die een prachtige glans. De nude kleur maakt je vingers ook wat langer en ranker en het ziet er heel verzorgd uit.

It’s definitely a keeper!

Liefs

Saar

 

 

 

3 gedachtes over “Nails Of The Day: Essie Buy Me A Cameo

Geef een reactie

