Nails Of The Day: Essie Mint Candy Apple

_MG_1427

Mint Candy Apple van Essie is al lang één van mijn favorieten. Het is een zeer populaire nagellak, omdat het de perfecte muntblauwige kleur is, zoals de bekende Tiffany blue kleur. Ik vind het kleurtje zeer trendy en tijdloos en hij past ook bij veel van mijn outfits.

Ik heb eerst een base-coat aangebracht met Orly Bonder. Daarna heb ik twee laagjes kleur aangebracht. Het is wel een nagellakje dat bij de eerste laag nog niet helemaal dekt en wat strepen geeft, maar trust me, bij de tweede laag komt het helemaal in orde. Mijn lakje was al wat gloopy, het vormde zelfs lange kaasdraden, maar dat komt eerder omdat ik er al een drietal jaar trotse bezitter van ben. Hij is ook al halverwege leeg. Wat een prestatie voor een nagellakje! Ik denk dat ik mij eens een nieuwe moet aanschaffen… 

De nagellakjes van Essie vind ik altijd heel goed. Ze blijven er lang op (of toch bij mij) en het borsteltje is wat afgerond en breder zodat het makkelijker is om de juiste vorm te lakken en je er niet duizenden keren mee moet smeren. De kleur Mint Candy Apple zit in de permanente collectie en is dus altijd verkrijgbaar.

Al bij al vind ik dit lakje een aanrader, zeker voor de zomerperiode! Het doet me wat denken aan zeemeerminnen en stranden en piraten (huh?! Ik ben precies afgedreven met mijn gedachten naar Jack Sparrow…).

Essie kan je kopen bij sommige Kruidvat filialen of op Bol.com.

Liefs

Saar

 

 

Een gedachte over “Nails Of The Day: Essie Mint Candy Apple

Geef een reactie

