Opgemaakt #1

_MG_1265ok

Ben je klaar om mee te kijken door mijn vuilnis? Ja, het is echt een vreemd concept maar op YouTube is het best wel populair. Aangezien ik zelf altijd deze filmpjes kijk, vond ik het een fijn idee om zelf mijn opgebruikte beautyproducten te laten zien. Dus, here it goes… 

Als eerste heb ik de Listerine Advanced White opgebruikt. Het was de eerste keer dat ik Listerine of mondspoeling gebruikte, aangezien ik altijd op energiebesparende modus sta, maar ik wou het toch een kans geven. Het maakte mijn tanden enorm proper en voelde heel fris aan, wat ik wel fijn vond. Helaas maakte die door het “whitening effect” mijn tanden ook gevoeliger. Daarom heb ik ondertussen de groene Listerine gekocht. Van het witmakend effect heb ik wel niet veel gemerkt en hij was snel opgebruikt, ik denk zelfs na twee weken al. Op de achterkant staat dat je de hoeveelheid moet afmeten, but who has energy for that…

Ik heb de Estée Lauder Daywear dagcrème opgebruikt. Deze gebruik ik samen met mijn moeder en hij is heel fijn. Niet te dik, niet te dun en hij ruikt lekker fris. Hij heeft SPF 15 en beschermt dus ook een beetje tegen de zon. Niets slecht op aan te merken.

De Rexona maximum protection deodorant gebruik ik al jaren en het is mijn favoriete deodorant die écht werkt. Je moet wel oppassen als je zwarte kledij aandoet. Ik heb al eens gehad dat ik eerst lang heb nagedacht over mijn outfit, en dat die daarna besmeurd is met witte plekken, waardoor ik weer iets anders moest zoeken om aan te doen. Kan gebeuren…

Van Lush heb ik de shower scream in Lord of Misrule opgebruikt. Deze douchegel was een limited edition voor Halloween. Ja, dat is inderdaad al een tijdje geleden, I know. Ik heb een echte douchegelwachtrij, heel de kast staat er vol mee. Deze douchegel heeft een heel indringende geur van patchouli. In het begin moest ik toch wat wennen aan de geur (ik had hem online gekocht en dus niet kunnen ruiken). Je moet er wel wat meer van gebruiken aangezien het een crème is en hij toverde mijn witte badspons ook om in een groen monster. Gelukkig ging dat er altijd terug uit.

De nivea double effect deodorant in violet senses vond ik heerlijk ruiken. Echt goed werken doet die niet, maar de geur vond ik heel aangenaam. Ik gebruikte hem altijd als ik nergens naartoe moest gaan en de hele dag thuis was. Net zoals de douchegels heb ik ook een hele wachtrij van deodoranten om op te gebruiken, dus het kan zijn dat je hem nog wel eens ziet passeren.

De Sensodyne multicare tandpasta was ook een fijne. Deze gebruik ik als mijn tanden heel gevoelig zijn. Hij werkt ook echt en ik koop hem (of een andere variant) altijd opnieuw.

Als laatste heb ik de douchegel van Yves Rocher met pompelmoesgeur. Ik denk dat dit mijn favoriete geur van douchegel is die Yves Rocher verkoopt. Hij ruikt echt naar versgeperste pompelmoezen. Zalig gewoon! Nog een bonus: hij kost niet zo veel. Na het gebruik van deze douchegel moet ik meestal wel een bodylotion aanbrengen, aangezien mijn huid er nog al eens van uitdroogt.

En hopla, in de vuilnisbak ermee! Op naar de volgende lading.

Liefs

Saar

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

