Nails Of The Day: Ciaté Hutch

_MG_1410

Het was eerlijk gezegd al een tijdje geleden dat ik mijn nagels nog enige aandacht gegeven had. Omdat ik ergens naartoe moest, vond ik dat mijn nagels er maar zielig uitzagen zo zonder lakje. De keuze van de kleur was redelijk snel gemaakt, aangezien ik rood in mijn outfit had. Daarom had ik gekozen voor Hutch van Ciaté.

Hutch is een klassiek rode kleur. Toen ik hem eerst aanbracht zag ik zelf een vlaagje roze, maar in het zonlicht is het zeker rood. Ik heb eerst een basislaag aangebracht met Orly Bonder. Daarna heb ik één laagje van Hutch aangebracht.

Ik wou het lakje snel aanbrengen aangezien ik niet veel energie had, maar veegde bij de eerste nagel er al regelrecht naast. En geloof mij, een rode nagellak van je vel krijgen is niet gemakkelijk. Het smeert altijd maar rond en rond en wordt roder en roder. Rode nagellak, het is een echte uitdaging!

Ik heb dit nagellakje in mini-formaat, waardoor ik het niet altijd zo eenvoudig vind om hem aan te brengen. Het borsteltje is redelijk vierkantig. Hierdoor moet je er wat mee prutsen voordat je de vorm aan de kant van de nagelriem juist krijgt, wat meestal leidt tot gigantische frustraties (of toch bij mij).

De nagellak dekt in één laag, wat ik persoonlijk geweldig vind. Ik ben er dan ook geen extra keer overgegaan, want het zag er zo wel fatsoenlijk genoeg uit.

Samengevat vind ik Hutch een hele mooie en stijlvolle kleur die heel goed dekt, maar het borsteltje wou niet echt met mij samenwerken. Misschien wel met jou…

Ciaté is verkrijgbaar bij Ici Paris XL, hoewel ik deze kleur hier niet op de website kon vinden.

Liefs

Saar

 

Geef een reactie

