Outfit Of The Day: Les Belles Fleurs

_MG_1314

Yes! Eindelijk komt het zonnetje erdoor. Kom hier met die vitamine D! Ik vond dat het tijd was om mijn kaasbenen wat kleur te geven (niet dat dat ooit lukt) en aangezien het zo’n mooi weer was, ben ik op wandel gegaan.

Ik moet eerlijk zeggen, het was niet simpel om fotogeniek over te komen. Je denkt altijd dat je poseert als Rosie Huntington-Whiteley, maar als ik de foto’s dan achteraf bekijk, denk ik vaak “Saar, wat doe je daar?”. Geloof me, als ik zwoel of serieus wil kijken, wordt het gewoon gênant.

Gelukkig had mijn moeder veel geduld (bedankt mams!) en na lang (echt heel lang) poseren had ik toch wat geslaagde foto’s gevonden, en is mijn vitamine D gehalte hopelijk wat gestegen. Blijven oefenen met dat poseren, Saar, blijven oefenen…

Geloof het of niet, ik ben zelfs op de grond gaan zitten, sterk hopend dat daar niemand (of niets) zijn behoefte ooit heeft gedaan… Talk about dedication!

_MG_1307

_MG_1318

_MG_1343

_MG_1347

Outfit:

Kleedje: Yumi
Jeans jasje: H&M
Laarzen: Avance
Ketting: Was een cadeautje
Oorbellen: Six
Ringen: Six
Lippenstift: Rebel van Mac Cosmetics
Nagels: Niets

Kan ik echt nog bleker zijn?

Liefs

Saar

 

2 gedachtes over “Outfit Of The Day: Les Belles Fleurs

Geef een reactie

