Momenten van de maand: april

Het leven bestaat uit allemaal momenten: goede, slechte, kleine en grote. Momenten die vanzelfsprekend zijn, die men niet eens opmerkt of momenten die je leven kunnen veranderen. Hier zijn de dingen die me zijn bijgebleven van de maand april, die ik wil delen met jou.

IMG_1604

 

Dinsdag 5 april

Begin april heb ik het eerste likijsje van het jaar gegeten. In de voormiddag was ik op consultatie geweest in de MS kliniek, in de namiddag vond ik wel dat ik iets had verdiend. Het was ijskoud buiten en het regende, maar dat maakte allemaal niet uit. Het deed deugd om eventjes te genieten van de omgeving en van het ijsje, en alles even te laten bezinken.

 

IMG_1605

Die dag had ik ook mijn laatste pilletje Gilenya ingenomen. Zo raar! Op naar iets nieuws en hopelijk iets beters.

 

IMG_1610

Vrijdag 8 april

De laatste vrijdag van de paasvakantie had ik het eindelijk gedaan, ik had een blog gemaakt! In de namiddag was ik met mijn ouders (nog) een ijsje gaan eten om het te vieren. Ik had superveel zenuwen en kon ’s nachts niet slapen. Ik was enthousiast, nerveus en had schrik dat ik dit niet had mogen doen, dat het een verkeerde keuze was. Maar ik wou het absoluut eens een kans geven, en ben blij dat ik dat heb gedaan!

 

IMG_1629

Zondag 17 april

Het was kermis in ons dorp. Ik was met mijn grootouders en moeder appelbeignets en smoutebollen gaan eten. Toen we eindelijk een proper bankje hadden gevonden, begon het na 5 minuten pijpenstelen te regenen. Kleren vol bloemsuiker, haren die nat waren en de gezelligheid van samen te zijn. We zijn snel gaan schuilen en iets gaan drinken. Wat babbelen en lachen. Het was een fijne namiddag!

 

IMG_1637

Vrijdag 22 april

Mijn eerste baxter Tysabri. Ik had zenuwen, wist niet wat ik moest verwachten en hoopte dat ik me snel super ging voelen.  Al maanden was ik aan het wachten op dit moment en nu was het eindelijk zover! Hoe het allemaal juist gelopen is die dag kun je hier vinden. Het was niet makkelijk om te kiezen tussen medicatie en de weken voor de baxter waren ook niet zo makkelijk, maar ik probeerde het wel positief te bekijken. Wat nieuwe hoop.

 

IMG_1649

Woensdag 27 april

Tentoonstelling van de kunstacademie. Het is nu mijn tweede jaar dat ik kunstacademie volg. Het is altijd fijn om je werkjes, waar je zoveel tijd in hebt gestoken, te zien hangen. Samen met mijn ouders en grootouders ben ik gaan kijken en het was leuk om hun reacties te zien en om de kunstwerken van de andere creatievelingen te bewonderen.

Dat waren mijn momenten van april. Ik denk dat mei een rustige maand wordt, maar we zullen zien. You never know…

Liefs

Saar

3 gedachtes over “Momenten van de maand: april

  1. Hé wat leuk dat je lessen volgt op de kunstacademie. Zelf heb ik een aantal jaren schilderlessen gevolgd, had best naar de/een ka willen gaan. Mijn middelste zat ooit op St Joost in Breda, ook een ka dus, ik vond het daar geweldig: mooie locatie, juiste sfeer. Hij dacht daar heel anders over en switchte naar Brussel 🙂

    Liked by 1 persoon

    1. Ja, bij mij is het als hobby. Ik wou altijd iets creatiefs doen van beroep en studies, maar de MS kwam ertussen. Ik heb vroeger ook altijd tekenles gevolgd (een 12-tal jaren) en toen ik aan de hogeschool begon had ik er geen tijd meer voor. Nu dus terug wel 🙂

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

