Favorieten van april

_MG_1271

April is echt voorbij gevlogen! Een consultatie in de MS kliniek, het eerste likijsje van het jaar, nog wat genieten van de paasvakantie, een blog maken, wachten om nieuwe medicatie te beginnen, een paar keer uit eten gaan en een baxter om het af te sluiten. Time flies when you’re having fun…

Ben je benieuwd wat deze maand mijn favorieten waren? Je kan het waarschijnlijk al wel raden als je de foto ziet.

Mijn eerste favoriet van april is mijn Mac pro longwear eyeliner in Mountain Air. Ik vind hem echt geweldig! Het is een turquoisekleur die me doet denken aan de blauwe wateren van Bora Bora. Zalig! Voor iemand die weinig energie heeft om een complete ooglook te maken is deze fantastisch. Eerst een basislaagje met een Maybelline Color Tattoo op het ooglid en dan deze beauty als eyeliner. Het maakt de look direct zomers zonder er moeite voor te moeten doen. Hij blijft heel lang op zijn plaats en schuift niet rond over mijn gezicht. Gelukkig!

Als tweede heb ik de Dior Diorskin Nude Air Glowing Gardens in Glowing Nude gekozen (Man, wat een naam!). Helaas was die limited edition en nu niet meer verkrijgbaar. Ik heb er vaak naast staan kwijlen, maar het prijskaartje deed me al snel de andere richting uitlopen. Toen ik die na een MRI-scan daar zag liggen bij de parfumerie, heb ik besloten om hem toch te kopen. “Want ik ben het waard” was mijn gedachte. Deze highlighter was zooo prijzig (54 euro! Auw), maar hij is echt prachtig! Aangezien hij redelijk subtiel is, ga ik altijd los met deze highlighter. Ik begin met mijn wangen, maar al snel gaat mijn borsteltje over mijn heel gezicht. Dippen, wrijven en repeat! Hij laat me er supergezond uitzien (bonus) en geeft een hele mooie gloed. Because you know it’s all about that glow!

Als derde heb ik de nieuwe CD van Sia gekozen. Hij heet “This is acting” en ik heb hem gekocht na een MRI (excuus truus, die MRI’s maken mij nog blut!). Mijn favoriete nummers zijn “Bird set free”, “Alive”, “Move your body”, “Cheap Thrills” en “Unstoppable”. (Ja Saar, noem anders alle nummers op van de CD). Ik vind de nummers échte moodboosters. Als ik me niet goed voel, Sia. Als ik me heel goed voel, Sia. Er is niets zo plezant als iemand die in je oor zingt dat je Unstoppable bent! Dank u Sia, ik hou ook van jou!

Het staat niet op de foto, maar deze maand heb ik ’s avonds altijd naar The Walking Dead gekeken. Ik zit ondertussen al aan seizoen 5. Soms vind ik het verhaal wat langdradig en denk ik “Hoe vaak kunnen ze nu toch in de problemen komen?!” maar het is ontspannend en ik ben altijd gefascineerd door de zombies. Hebben ze die nu echt zo geschminkt of is het allemaal computerwerk? Mijn favoriete personage uit de serie is Daryl. Jep, als ik in nood ben (of in een andere situatie ook) mag hij mij wel komen redden met zijn kruisboog!

Mijn voorlaatste favorieten zijn mijn nieuwe converse schoenen. Ik heb voor wit gekozen omdat het bij alles past, ik het stijlvol vind en omdat het een lentekleurtje is. Witte schoenen, jaja een uitdaging. De eerste dag dat ik ze aandeed ging mijn hondje met haar vuile pootjes er recht op staan en kon ik ze al poetsen. Och ja, als het dat maar is…

Als laatste heb ik mijn Fearless trui gekozen. Ik heb deze online bij JBC gekocht en vind hem echt super. Niet te dik, niet te dun. Hij past gewoon bij mij en ik ga er nog veel plezier aan hebben. Ideaal voor als ik eens een slecht dagje heb en mezelf wat wil oppeppen…

Dat waren ze dan, mijn favorieten van april. Op naar de volgende maand!

Wat zijn jouw favorieten van april?

Liefs

Saar

 

 

 

 

 

4 gedachtes over “Favorieten van april

  1. Ik gebruik niet/nauwelijks make up, als voordeel heeft dat dat ik er ook geen geld aan hoef uit te geven haha. Wel koop ik graag parfum. Mijn schoonzus heeft voor mij op het vliegveld nog Ricci Ricci weten te kopen, en dan ook nog 2 flesjes voor de prijs van 1. Helaas gaat deze geur er dus uit ….. Verder ben ik erg blij met mijn Wolky instappers en Gabor zomerschoenen. Oh ja, ik heb ook nog 2 (oei, ja, want de tweede jas was voor de helft) jasjes gekocht. Tja, feestjes maken we toch zeker zelf 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. “Mijn favoriete personage uit de serie is Daryl. Jep, als ik in nood ben (of in een andere situatie ook) mag hij mij wel komen redden met zijn kruisboog!”

    Bij mij mag je hem ook langs sturen. ♡

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

