Beloning

_MG_1255

Als ik het eens moeilijk heb, beloon ik mezelf wel eens. Wat nieuwe kleren of een nieuw make-upje kan me altijd opbeuren. Ik weet het, het is misschien een slecht gewoonte, maar geloof me, ik heb de minimalistische trend al geprobeerd van jezelf niet te belonen met dingen. Nee. Het lukt me niet. Het is gewoon sterker dan mezelf. Omdat ik vrijdag de eerste baxter met Tysabri had, vond ik dat ik wel iets verdiende. Tijd om Britney te quoten: “Oops, I did it again!” Ik beloof dat het alleen bij de eerste baxter blijft en dat ik niets ga kopen bij de volgende *kuchkuch*.

Woensdag had ik een pakje besteld op Zalando (allemaal dingen die ik broodnodig had of course) en zaterdag was het er al. Om 9 uur ging de deurbel en natuurlijk lag ik nog in mijn bed. Mijn medehuisgenoten hadden de bel niet gehoord dus moest ik er wel uit. Met mijn haar recht omhoog en mijn T-shirt met een gigantisch hoofd van Sheldon Cooper en “Bazinga” erop deed ik de deur open. Ja, elegant hoor!

Ik scheurde de doos open, deed de kleren eens aan en gelukkig paste alles perfect (love it when that happens!) Als eerste had ik een blauwe pyjama gekocht van Triumph. Mijn motto als MS’er: je kan nooit te veel pyjama’s en joggingbroeken hebben. Hij zit super en ik vind hem ook heel mooi.

Ik had ook een wit T-shirtje gekocht. Ik vond de mouwtjes wel schattig. Hij schijnt helaas héél hard door (ik zag zelfs mijn navel erdoor). Je moet er dus echt wel iets onderaan doen (tenzij je voor een andere look gaat natuurlijk). Ik was nog aan het twijfelen tussen een S en een M. Ik ben dan uiteindelijk voor de S gegaan en maar goed ook, want het T-shirt valt nogal groot uit.

Als laatste had ik nog een blauw rokje van Nafnaf gekocht. Ik had een beetje schrik dat die te vast ging zijn en dat ik er niet mee kon wandelen (denk: pinguin), maar het is eigenlijk een los model en geen vaste kokerrok, gelukkig. Ik had een maatje 38 besteld, maar heb een 40 gekregen. Ik weet nu niet of deze maat overeenkwam met een 38, want hij paste toch perfect. En nu nog even wachten op het warme weer…

Ik had ook nog een bon van 10 euro kunnen gebruiken. Dat was natuurlijk fijn meegenomen. Tot nu toe heb ik nog nooit problemen gehad met Zalando. Als iets niet past, steek je het terug in de doos en doe je die binnen bij het postkantoor (terugsturen is gratis). Superhandig!

Jezelf belonen kan heel fijn zijn! Echt waar, geloof me. Ik kijk er al naar uit om alles aan te doen en te combineren. Ik word er helemaal gelukkig van!

Zie je wel dat het werkt?!

Liefs

Saar

 

 

 

5 gedachtes over “Beloning

Geef een reactie

