Favoriete Lush producten

IMG_1541

Ik hou van Lush. Als ik voorbij hun winkel loop, wordt mijn neus geprikkeld door allerlei zalige geuren, en dan kan ik het niet laten om eens binnen te gaan. Best wel overweldigend, al die bubble bars, bath bombs en zeepjes. Overal verschillende kleurtjes en geurtjes. Geweldig! Maar als ik zou moeten kiezen, weet ik direct wat ik zou kopen. Hier zijn mijn favorieten van Lush die ik nooit kan laten liggen:

Om te beginnen, loop (ja, je leest het goed: loop) ik direct naar de bubble bars. Dit vind ik de fijnste producten, aangezien je ze in stukken kan breken en ze meerdere keren kan gebruiken. Ze maken ge.wel.di.ge bubbels. Let wel op dat als je een bubbelbadmat hebt voor in je bad, dat je die dan niet gebruikt. Ik heb dit namelijk al eens gedaan. De bubbels hingen overal. Ze vonden de badkamervloer en -muur blijkbaar ook wel fijn (sorry mams).

De fijnste bubble bar vind ik The Comforter. Deze heeft een heerlijke zoete geur en maakt je bad helemaal roze. Zalig als je een moeilijke dag hebt gehad of gewoon wat wil wegdommelen in het warme badwater.

Op de tweede plaats komt The Brightside bubble bar. Deze ruikt naar citrus en werkt zeer oppeppend. Ideaal als je eens ’s morgens een bad wilt nemen of als je totaal geen energie hebt (hoewel ik dan de zetel verkies). Het nadeel vind ik is dat je badwater er geel van wordt. Er zijn mooiere kleuren dan dat.

Als laatste favoriet heb ik de shampoo bar Honey I washed my hair gekozen. Een paar jaar geleden had ik al eens een shampoo bar van Lush uitgeprobeerd, maar ik vond dat die totaal niet schuimde bij mij. Een paar maanden geleden had ik besloten om er nog eens eentje uit te proberen en met succes. Honey I washed my hair ruikt heerlijk naar honing en karamel en heeft dezelfde geur als de Honey I washed the kids zeep. Zalig! Als ik mijn haren hiermee was, maak ik ze eerst nat, hou de shampoo bar wat onder water en wrijf hem samen in mijn handen. Dan wrijf ik de shampoo bar over mijn haar en begint die lekker te schuimen. Ik vind wel dat deze shampoo bar mijn haar heel proper maakt, met als gevolg dat die mijn haar ook wat droog maakt. Gebruik er dus zeker nog een conditioner na. Nog een bonus: de shampoo bars zijn heel goed voor het milieu en gaan lang mee. Ze zijn dus zeer goed voor de portemonnee!

Voilà, dat waren mijn favoriete Lush producten van dit moment. Nog een kleine tip: de verzendkosten op Lush.nl zijn heel hoog voor een verzending naar België. Dus als ik eens toevallig een Lush winkel passeer, sla ik een hele voorraad in. Zie ik daar een excuus om nog eens te gaan winkelen? Ja, ik denk het wel!

Wat zijn jouw favoriete Lush producten?

Liefs

Saar

 

 

 

 

 

 

Een gedachte over “Favoriete Lush producten

Geef een reactie

