Geboorte

Hallo daar!

Mijn naam is Saar, ik ben 22 jaar en ik kom uit een klein dorpje in Limburg, België. Toen ik 18 was, heb ik de diagnose van MS gekregen. Wat was dat een schok! “En nu?” dacht ik. Ik ging bijna beginnen aan de hogeschool en wist totaal niet wat ik moest verwachten van een leven met MS. Uiteindelijk heb ik toch besloten om een diploma te behalen en bijna 5 jaar later studeer ik eindelijk af als meertalig secretaresse.

Ik ben een echte hondenliefhebster, hou van make-up en alles wat ermee te maken heeft. Ik probeer volop van het leven te genieten en hou van de kleine momenten die het leven de moeite waard maken.

Met vlinders in de buik heb ik deze blog gemaakt. Ik wou dit al heel lang doen maar had telkens schrik om de stap te zetten. Uiteindelijk heb ik het dan toch gewaagd. Want hey, het leven is te kort om dingen uit te stellen.

Ik hoop dat ik met mijn blog kan laten zien hoe het is om elke dag met MS te leven en welke uitdagingen er voor MS patiënten op de loer liggen.

Wees niet verlegen om eens rond te kijken op mijn blog. Veel leesplezier!

Liefs,

Saar

_MG_7520

 

Geef een reactie

